تازه های سایت

کد مطلب: 35712
3. ارديبهشت 1397 - 20:49
شهردار نهاوند با بیان اینکه اقتصاد شهر نهاوند باید بر پایه گردشگری توسعه پیدا کند گفت: ورودی‌های شهر نهاوند ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استثنایی  نهاوند در بحث گردشگری باید این ظرفیت‌ها به‌عنوان یک برند برای توسعه نهاوند مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: امروزه شهرها در عرصه مدیریت شهری دارای برند هستند و باید برای برنامه‌های یک شهر یک برند برای آن تعریف کرد و باید ببینیم که یک شهر ظرفیت‌ انجام چه کارهایی را دارد.

حسین‌پور افزود: شهر نهاوند با قدمت تاریخی و با تپوگرافی خاصی که خداوند متعال در این شهر قرار داده است و‌ با توجه به اقلیم، تاریخ خوب و مردمان بزرگی که از دل این شهر برخواسته‌اند تاثیر زیادی در تاریخ انقلاب دارند و نهاوند به عنوان شهر سراب‌ها استثنایی‌ترین شهر در کشور است.

وی عنوان کرد: شهرستان نهاوند با این ظرفیت مهمی که در زمینه جذب گردشگر و توریست دارد همه ما و در همه عرصه‌ها خصوصا عرصه مدیریت شهری باید تلاش کنیم که به این سمت حرکت کنیم.

شهردار نهاوند بیان کرد: امروزه گردشگری به عنوان یک صنعت مهم محسوب می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های نهاوند در این زمینه همه ما باید تلاش کنیم که با فراهم کردن زمینه‌ و زیرساخت‌های جذب گردشگر در این شهر،  اقتصاد آن را بر پایه جذب گردشگر بچرخانیم

حسین‌پور با اشاره به مشکلات شهر نهاوند، گفت: همه ما از مشکلات و معضلات شهر نهاوند اطلاع داریم و این مشکلات قابل حل است البته برای حل این مشکلات به حمایت همه شهروندان و مسئولان نیاز داریم.

وی تاکید کرد: برای این‌که ما بتوانیم شهری پویا و موفق داشته باشیم باید همه با هم کمک و تلاش کنیم زیرا شهردار فقط یک نفر است و اکنون که من فرصت خدمت در شهر نهاوند را پیدا کرده‌ام از مردم نهاوند و مسئولان این شهر انتظار حمایت دارم و متعاقبا آن‌ها نیز باید از من کار بخواهند.

حسین‌پور اظهار داشت: با توجه به بحث مهم گردشگری در نهاوند، ما ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر نهاوند را دست اقدام قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های شورای شهر در خروجی شهر نهاوند به سمت کرمانشاه سه هکتار فضای سبز بر سرانه فضای سبز شهر نهاوند اضافه خواهد شد و این می‌تواند یک ظرفیت خوبی  برای شهر نهاوند باشد و با همکاری شورای شهر نهاوند این مکان با عنوان چهارباغ نامگذاری شده است.

شهردار نهاوند افزود: شهر نهاوند دارای شورای شهر بسیار خوبی است و این لطف خداوند بود که با وجود اینکه من گزینه چند شهر برای تصدی شهردار بودم اکنون دارم با شورای شهری کار می‌کنم که هر کدامشان به نوعی یک شهردار کامل هستند .

انتهای پیام/م

دیدگاه شما