تازه های سایت

کد مطلب: 35629
16. فروردين 1397 - 2:45
فرماندار شهرستان نهاوند گفت:باید بتوانیم در مسیر خدمت به مردم، ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی خزایی رئیس بنیاد شهید نهاوند به همراه پرسنل بنیاد شهید و تعدادی از فرزندان معظم شاهد شاغل در ادارات به مناسبت همایش پدران آسمانی با حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا خزایی ضمن تبریک سال نو گفت: توجه به خانواده و فرزندان شهدا اصل اساسی و از سیره پیامبر و بزرگان دین ما است و در بزرگداشت ها این مهم مورد توجه قرار می گیرد.
وی گفت: اگر این رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فداکاری‌های بی‌نظیر در طول سال‌های پیروزی انقلاب و به‌ویژه مقطع حساس دوران دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتاد، یقیناً امروز شاهد این اقتدار، بالندگی و عظمت در ایران اسلامی نبودیم.
 
در ادامه وی افزود: فرزندان معظم شهدا ر امروز نیز همچون گذشته با همان روحیه و با همان صلابت روزهای پرحرارت دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف اجتماع حضور دارند و با روحیه‌ای بانشاط و ستودنی توانسته‌اند در جامعه اسلامیمان حضوری فعال و منشأ اثر داشته باشند.
 
رئیس بنیاد شهید نهاوند در پایان ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، دیدار با فرزندان معظم شهدا  را موجب افزایش روحیه مسئولین و خدمتگزاران به‌نظام مقدس اسلامی دانست.
 
در این دیدار حمیدوند فرماندار نهاوند نیز ضمن تبریک سال نو گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران یک وظیفه و حداقل کاری است که باید همه مسئولان انجام دهند.باید بتوانیم در مسیر خدمت به مردم، ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
 
ویشهدا را موهبت الهی برای کشور ما دانست و گفت:ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.
 
فرماندار نهاوند، با اشاره به اینکه خانواده های شهدا برای جامعه اسوه و نمونه هستند، تصریح کرد: نقش خانواده های شهدا در بیان ویژگی‌های اخلاقی و انتقال سبک زندگی این عزیزان به نسل‌های آینده بسیار حائز اهمیت است.
 
حمیدوند، آرامش حاكم بر جامعه را مديون قطره قطره‌‌های خون شهدا دانست و عنوان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران میراثی ارزشمند برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود. همچنین تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان را برای مسئولان یادآوری می کند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما