تازه های سایت

کد مطلب: 35563
10. فروردين 1397 - 0:21
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۷۰ نفر از جوانان به اردوی راهیان نور در مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بهترین و اثر گذار‌ترین اقدامات فرهنگی کشور حضور جوانان در کاروان‌های راهیان نور است.

وی گفت:دومین کاروان راهیان نور در سال جدید به ظرفیت ۲۷۰ نفر صبح امروز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس شدند این کاران را بیشتر جوانان ونوجوانان تشکیل دادند.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از کار‌های بسیار موثر فرهنگی کشور بعد از جنگ تحمیلی است که در مقابل هجمه‌ی عظیم از مخاطرات فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران و جنگ نرم دشمن قرار دارد.

کریمی با اشاره به اعزام خواهران و بردارن به اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: باهدف گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و آشنا کردن همه نسل‌ها با رشادت و دلاور مردی‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی بسیجیان نهاوندی در قالب کاروان بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب در روز نهم فروردین ماه اعزام شدند.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفند‌ها و نیرنگ‌ها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی در صدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی تفاوت کردن نسل‌های آینده نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: اعزام برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب باعث می‌شود تا آن‌ها از نزدیک با دلاور مردی‌ها و رشادت‌ها و اهداف رزمندگان غیور اسلام بیش از پیش آشنا شوند و اهداف و افکار شهدای گرانقدر را در زندگی خود پیاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این خواهران و برادران که در قالب بسیج محلات به این سفر معنوی و فرهنگی اعزام شده اند به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی بیان داشت: خواهران و برادران بسیجی با چند دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما