تازه های سایت

کد مطلب: 3550
1. آبان 1391 - 8:44
نهاوند - پایگاه خبری گرو به نقل ازخبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در سال جاری ایجاد هفت هزار و 580 شغل را متعهد شده است.
ظفری:
هفت هزار و 580 شغل در نهاوند ایجاد می شود
نهاوند - پایگاه خبری گرو به نقل ازخبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در سال جاری ایجاد هفت هزار و 580 شغل را متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدایار ظفری بعدازظهر شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند که در سالن اجتماعات فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری مبلغ چهار میلیارد و 999 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال به دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در سال جاری دستگاه های مدیریتی و اجرایی شهرستان نهاوند باید این تعداد فرصت شغلی را در بخش مسکن و کشاورزی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و برای افراد بیکار فراهم کنند.

ظفری با بیان اینکه تا کنون پنج هزار و 284 نفر در شهرستان نهاوند در سامانه اشتغال ثبت نام کرده اند، گفت: ادارات میراث فرهنگی و گردشگری با ثبت 302 شغل، جهاد کشاورزی با ثبت 581 شغل و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ثبت 302 شغل از دستگاههای برتر شهرستان در زمینه ثبت افراد جویای کار در سامانه اشتغال هستند.

ظفری افزود: در زمینه اشتغال و مهیا کردن فرصت های شغلی در شهرستان نهاوند مشکلات و موانعی وجود دارد که مهمترین آن بحث سرمایه در گردش واحدهای تولید و صنعتی است که بانکهای عامل باید در این زمینه همکاری بیشتر با واحدهای تولیدی و صنعتی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: بدهی معوقه شرکتهای تولیدی به بانکهای عامل، تهیه مواد اولیه و نوسانات بازار ارزی از دیگر مشکلات و موانعی است که ادامه فعالیت شرکتها و واحدهای تولیدی و صنعتی نهاوند را تهدید میکند.

وی با اشاره به همکاری بانک کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بانک های عامل، اضافه کرد: جلسات ستاد کارگروه اشتغال به صورت منظم تا محقق شدن اهداف تعیین شده در بخش اشتغال کشاورزی ادامه می یابد

دیدگاه شما