تازه های سایت

کد مطلب: 35425
24. اسفند 1396 - 9:40
پرسنل و دانش آموزان مدرسه شاهد متوسطه پسران نهاوند و مدرسه عرفان به جای خرید ترقه و وسیله آتش بازی در چهارشنبه سوری هزینه آن را به عنوان عیدی به بچه‌های سرطانی نهاوند اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سهم الدین خزایی مدیر مدرسه شهید حمیدی نهاوند اظهار داشت: مدرسه ما به همراه مدرسه پسرانه عرفان در حرکتی خودجوش و انسان دوستانه به رسم سال پیش و در پاسداشت و بزرگداشت فداکاری آتش نشان‌های شهید و همینطور اشاعه فرهنگ سنتی چهارشنبه سوری و پرهیز از خرید مواد محترقه مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان با کمک دانش اموزان مدرسه و همینطور دبیران، به کمپین همدلان زندگی آفرین اهدا نمودند.

 

دانش آموزان دو مدرسه نهاوند هزینه خرید ترقه را به بیماران سرطانی کمک کردند

 

وی گفت: دانش آموزان این دو مدرسه با امضاء تفاهم نامه‌ای اعلام کردند برای مراسم چهارشنبه سوری ترقه و وسایل آتش زا نمی‌خرند و مبلغ آن را که یک میلیون تومان بود به بیماران سرطانی کمک کردند.

 

دانش آموزان دو مدرسه نهاوند هزینه خرید ترقه را به بیماران سرطانی کمک کردند

 

خزایی افزود: این حرکت و فرهنگ سازی با نشاندن لبخند بر لب بچه‌های سرطانی زیبا‌تر و دلنشین‌تر شد امیدواریم سال آینده حرکات خودجوش و انسان دوستانه دیگر مدارس و ارگان‌های دولتی به این کمپین بپیوندند.

لازم به یادآوری است این مدرسه در روز شهید به غبار روبی شهدای گمنام رفتند و در روز مادر نیز به دیدار یک مادر شهید رفتند .

 انتهای پیام/

دیدگاه شما