تازه های سایت

کد مطلب: 35378
21. اسفند 1396 - 15:00
شهردار نهاوند گفت: زیباسازی مبلمان شهری، لکه‌گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری را مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری نهاوند در دوره جدید عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین پور در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهاوند گفت: از روز گذشته تمام بنرهای غیرمجازی که توسط مغازه‌داران و واحدهای تجاری در سطح شهر نهاوند در اماکن عبوری نصب‌شده بودند جمع‌آوری شد.

وی بابیان اینکه تبلیغات راه دارد و باید قانونی انجام شود و وسط خیابان و بلوار جای تبلیغات نیست گفت: نهاوند باید ریخت و سیمای شهری پیدا کند.

شهردار نهاوند بابیان اینکه این شهر مشکلات بسیاری دارد که مهم‌ترین آن‌ها ساخت‌وسازهای غیرمجاز و وجود سد معبر است، گفت: بنا داریم با همکاری ادارات مسئول با این دو پدیده برخورد قاطعی داشته باشیم.

وی از مغازه‌داران و واحدهای تجاری خواست از نصب بنر و تابلوی‌های تبلیغاتی در اماکن عمومی شهر خودداری کنند چون علاوه بر جمع‌آوری صاحب مغازه هم جریمه خواهد شد.

حسین پور در ادامه گفت: اکیپ‌های واحد خدمات شهری و اجرایی این شهرداری به‌منظور جلوگیری از انتشار آلودگی و بوی شیرابه‌ها، باکس و زیر باکس زباله‌ها را شستشو کردند تا در ایام نوروز شکل بهتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و به‌منظور استقبال از نوروز کاشت انواع گل‌های بهاری توسط واحد فضای سبز شهرداری نهاوند در سطح شهر انجام شد.

شهردار نهاوند اظهار داشت: با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نهاوند برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: کاری به فعالیت‌های قبلی ندارم اما ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلفات گذشته در آینده گریبان گیر می‌شود و باید رفع شود.

حسین پور در پایان گفت: بحث آسفالت خیابان‌های شهر نهاوند از اساسی‌ترین کارها و نیاز مردم نهاوند است که در دستور کار شهرداری نهاوند قرارگرفته است و در ایام تعطیل نوروز هم کار آسفالت خیابان‌های شهر نهاوند انجام می‌شود و کار تعطیل نخواهد شد و همچنین بحث مشکلات کارخانه آسفالت نهاوند هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما