تازه های سایت

کد مطلب: 35341
19. اسفند 1396 - 15:57
کارشناس فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند، از توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی سوری با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز 200 بسته حمایتی به ارزش 10 میلیون تومان در بین اقشار محروم و افراد زیر پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی افراد بی بضاعت و خانواده‌های حاشیه شهر توزیع شده است.

وی افزود: بسته های حمایتی شامل روغن، ماکارونی، برنج، مرغ و ماهی و ... در بین خانواده های محروم این شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای اجرای امینانه نیات خیراندیش اقدام به این امر خداپسند کرده است چرا که بدون مشارکت و همراهی مردم هرگز نمی تواند در اجرای طرح های محرومیت زدایی گام های موثری داشته باشد.

کارشناس فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف فرهنگ‌سازی و دستگیری از نیازمندان و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست انجام شد چرا که فقرزدایی، محرومیت‌زدایی و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

سوری اظهار داشت: امسال 12 وقف جدید به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نهاوند به ثبت رسیده که بیشترها با نیت روضه‌خوانی، ساخت مسجد، حسینیه و ... بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما