تازه های سایت

کد مطلب: 35241
13. اسفند 1396 - 15:19
در آستانه سال جدید وضعیت آسفالت، سرویس‌های بهداشتی، پیاده‌روها، سد معبر و بسیاری از مشکلات دیگر نوید میزبانی خوبی از مسافران نوروزی را نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هرچه به ایام نوروز و آغاز سال جدید نزدیک می‌شویم جنب‌وجوش مردم و مسئولان در نقاط مختلف کشور بیشتر می‌شود و مردم خود را برای مسافرت و یا پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده و مهیا می‌کنند.

زیباسازی شهر متناسب با ایام نوروزی و رفع نقایص بافت شهری برای آبروداری در مقابل مسافران نوروزی از بدیهی‌ترین کارهای مدیریت شهری و مسئولان دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز است که در شهر نهاوند که اتفاقاً شهردار هم ندارد این موضوع به یک مشکل اساسی تبدیل‌شده است و در نهاوند حال و هوایی از شروع سال جدید نمی‌بینید.

ورودی و خروجی‌های شهر نهاوند همچنان اسفالت نامناسبی دارند و تابلوهای کافی برای راهنمایی گردشگران در نقاط مختلف نصب نشده است که این موضوع در سال‌های گذشته باعث سردرگمی مسافران نوروزی شده بود و امسال هم حل‌نشده است.

در ادامه بخش بسیار کوچکی از برخی معضلات شهر نهاوند در ایام نوروز را به همراه تصاویر مشاهده می‌کنید شاید مسئولان در مدت کوتاه‌فکری به حال انها بکنند.

 

**** سرویس بهداشتی میدان ورودی نهاوند (میدان علیمرادیان) مدتی است که تعطیل است و مردم و مسافران از این وضعیت گله‌مند.

 

1580885

 

**** وضعیت اسفناک آسفالت این شهر (آسفالت میدان بسیج نهاوند)

 

1580883

 

**** پیاده‌رو خیابان فاطمیه نهاوند

 

1580882

 

**** میدان جدید و مرکزی شهر نهاوند که محلی برای پارک خودروها شده است

 

1580881

 

**** وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های نهاوند

 

1580887

 

**** مردم از چاله‌چوله‌های سطح شهر و معابر بسیار گله‌مند هستند

 

1580886

 

**** وضعیت میدان تاریخی قیصریه نهاوند که به محلی برای انواع معاملات تبدیل شده است.

 

1580884

انتهای پیام/

دیدگاه شما