تازه های سایت

کد مطلب: 35156
8. اسفند 1396 - 15:32
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان:
الگوی بانوان شهیده حضرت فاطمه زهرا (س) است
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: بانوان شهید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) درراه انقلاب و اسلام ایثارگری کردند و برای همیشه جاودانه شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان در اولین یادواره 15 شهید طلبه کشور که در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار شد، گفت: شهدا عزت‌آفرین و غیرتمند هستند و در نزد مردم کشورمان جایگاه والایی دارند.

وی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس، همپای مردان غیور کشورمان، شیر زنان شجاع کشورمان نیز در مقابل دشمن ایستادند که این نشان‌دهنده ایمان و شجاعت آن‌ها بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: طلاب شهیده کشور 15 نفر است که امروز این مراسم باشکوه با یاد آن‌ها برگزار می‌شود که این نشان می‌دهد کار بانوان شهیده چقدر در نزد مردم ارزشمند است.

وی بیان داشت: طلاب شهیده کشورمان در تمام مراحل زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو اسوه خود قراردادند و درنهایت مانند ایشان درراه ولایت به آرزویشان رسیدند و جاودانه شدند.

 

1576739

 

فاضلیان افزود: مکتب حضرت زهرا (س) در تمام ابعاد و عرصه‌های زندگی پر از پیام‌های انسان‌ساز است که بانوان کشورمان برای رسیدن به سعادت و داشتن زندگی مطلوب باید این پیام‌ها را دریافت کنند و در زندگی اجرا کنند.

وی بیان داشت: در بین همین 15 طلبه شهید کسانی را داشتیم که نخبه بودند و در آزمون پزشکی نیز پذیرفته‌شده بودند ولی به حوزه علمیه آمدند و راه شهادت را انتخاب کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و با استفاده از ماهواره و فضای مجازی سعی در به انحراف کشیدن جوانان و بانوان کشورمان را دارد.

وی عنوان کرد: آن‌ها از طریق سرایه گذاری و استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد گسترش فساد اخلاقی در جامعه هستند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

 

 

فاضلیان افزود: دشمن می‌خواهد بی‌حیایی، بی‌دینی و بی‌بندوباری را در جامعه ترویج دهد که در این راه باید هوشیار باشیم و با تعالیم اساسی دین اسلام و باتربیت نسل مؤمن و انقلابی، دشمنان را در این زمینه ناکام بگذاریم.

وی گفت: الگو قرار دادن زندگی و روش و سیره حضرت زهرا (ع) در جامعه و توجه و شناخت دشمنان باعث ناامیدی دشمنان می‌شود و در این راه باید زندگی وصیت‌نامه‌های بانوان شهید را نیز مطالعه کنیم چون نکات بسیار خوب و مفیدی در این وصیت‌نامه‌ها گفته‌شده است.

در پایان این مراسم از یادبود 15 طلبه شهیده کشور توسط مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما