تازه های سایت

کد مطلب: 34913
20. بهمن 1396 - 10:20
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به‌منظور محرومیت‌زدایی و باهدف جلوگیری از مراجعه مردم به مراکز درمانی شهر نهاوند، اکیپ‌های دندانپزشکی، مامایی و چشم‌پزشکی در مناطق محروم نهاوند حضور یافتند و به‌صورت رایگان مردم را ویزیت کردند.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: طرح ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش زرین‌دشت و روستای "عنبر قنبر " شهرستان نهاوند برگزار شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در بخش زرین‌دشت برای چندمین بار به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی با همکاری اداره اوقاف و بسیج جامعه پزشکی اقدام کرده است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: اجرای این طرح‌ها به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان شهرستان نهاوند انجام می‌شود که خدمتی از نظام به مردم عزیز است.

وی عنوان کرد: در این برنامه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به بیماران بی‌بضاعت بخش زرین‌دشت ارائه و تا حد امکان دارو و نیازهای درمانی بیماران تأمین شد.

دارابی گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ازجمله ویزیت و مداوای بیماران، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون، کاردرمانی، بینایی‌سنجی، مشاوره پزشکی، مامایی، دندانپزشکی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این طرح دوروزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: با اجرای این طرح مردم نقاط محروم نهاوند درزمینه تخصص‌های چشم، زنان، پزشک عمومی، مورد درمان قرارگرفته و از خدمات غربالگری بینایی، دندانپزشکی، فشارخون، مشاوره خانواده، دیابت بهره‌مند شدند.

 

1558645

1558655

1558653

1558657

1558652

انتهای پیام/

دیدگاه شما