تازه های سایت

کد مطلب: 34814
13. بهمن 1396 - 15:49
امام‌جمعه نهاوند گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی زمان بسیار مناسبی برای بیان خدمات فراوان نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز کار فضای مجازی شبهه افکنی است و دروغ‌های بسیار بزرگی را به‌نظام اسلامی نسبت می‌دهند که باید در این موردتحقیق و روشن گری کنیم.

وی اظهار داشت: در دهه فجر حقیقت انقلاب باید به مردم گفته شود که در زمان پهلوی کشور در چه وضعیتی بوده و باوجود فروش بیش از 6 میلیون بشکه نفت ولی مردم در چه وضعیتی اسفناکی بودند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین روستاها هم خدمات خوبی از طرف نظام اسلامی به مردم ارائه‌شده است و این خدمات باید بیشتر هم شود و باید این‌ها به مردم گفته شود.

وی عنوان کرد: دهه مبارک فجر به‌عنوان ایام رهایی ملت ایران از دست استکبار آمریکا و طاغوت است که در این دهه باید خدمات بسیار زیاد انقلاب برای مردم بیان شود.

مغیثی گفت: در زمان طاغوت، کشور در اوج بدبختی و حقارت بود و سطح بهداشت و سواد مردم در وضعیت بسیار اسفناکی قرار داشت ولی امروز به برکت انقلاب، کشورمان در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده‌ایم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: باوجوداین همه پیشرفت‌ها ولی مردم مشکلاتی دارند که وظیفه همه مسئولان این است که برای رفع این مشکلات تلاش کنند و شب و روز برای خدمت به مردم انقلابی ایران اسلامی آماده باشند.

وی بیان داشت: نسل جوان را باید از واقعیت انقلاب اسلامی آگاه کنیم و باید با حفظ وحدت در راستای مسیر و پیشرفت انقلاب اسلامی حرکت کنیم و با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی راه پیشرفت کشور را طی کنیم.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خطرات فضای مجازی گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی بر روی جوانان برنامه‌ریزی کرده است که در این راه باید جوانان را آگاه کنیم و آن‌ها را از خطرات فضای مجازی مصون نگه بداریم.

مغیثی گفت: در فضای مجازی شبهات و دروغ‌هایی در مورد انقلاب اسلامی منتشر می‌شود که باید آگاهانه با این مسائل برخورد شود و روشن گری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما