تازه های سایت

کد مطلب: 34808
13. بهمن 1396 - 12:09
بخش جدید بیمارستان علیمرادیان به نام شهیده خدمت مرحومه پرستار مرضیه درویشی نامگذاری و ثبت می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مصطفی کاویانی مدیر بیمارستان علیمرادیان و رئیس نظام پرستاری نهاوند اظهار داشت: شهیده خدمت مرحومه پرستار مرضیه درویشی اربعین امسال در راه خدمت رسانی به زوار حسینی در مرز چزابه فوت کرد که اخیرا با نامه نگاری های انجام شده با وزارت بهداشت به عنوان شهیده خدمت معرفی شد.  

 وی گفت: شهیده خدمت مرحوم مرضیه درویشی یکی از پرستاران و همکار متین و باوقار و جوانی بود که داوطلبانه عازم مرزهای جنوبی جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی شد.                 

کاویانی افزود: پدر این شهید یکی از مدافعان حرم حضرت زینب هستند که این امر نشان دهنده تربیت اسلامی و پرورش یافته مکتب ایثارو شهادت مرحومه می باشد.                                                     

رییس نظام پرستاری نهاوند سپس با ارائه گزارشی از وضعیت پرستاری و هیأت مدیره نهاوند از بدو تأسیس تا کنون اظهار داشت: 280 نفر کادر پرستاری در نهاوند داریم که تا سال 89، 43 نفر عضو نظام پرستاری و در حال حاضر با همت و تلاش هیأت مدیره های دوره سوم و چهارم 175 نفر عضو نظام پرستاری می باشند.         

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند بیان کرد: حضور تیم 7 نفره کادر پرستاری در ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی، تیم 3 نفره بیمارستان در ارائه خدمت به زلزله زدگان  از اقدامات ارزشمند نظام پرستاری نهاوند بوده است.                                                                       

کاویانی گفت: بیش از 500 نوع خدمت پرستاری در دنیا شناسایی و استاندارد سازی شده است که در صورت اجرای قانون تعرفه گذاری و خدمات پرستاری و اجرای عدالت در نظام سلامت، مردم نیز از محاسن و مزایای آن از جمله کاهش هزینه های بیمارستانی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما