تازه های سایت

کد مطلب: 3478
29. مهر 1391 - 7:16
پایگاه خبری گرو به نقل از فارس: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: امسال میزان جرائم سرقت در نهاوند 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
نسخه چاپيارسال به دوستان
فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به آمار امسال خبر داد
کاهش 10 درصدی سرقت در نهاوند

پایگاه خبری گرو به نقل ازخبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: امسال میزان جرائم سرقت در نهاوند 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

خبرگزاری فارس:<br /><br />
کاهش 10 درصدی سرقت در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عباس نظری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران واحدهای نیروی انتظامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی تأمین امنیت برای شهروندان است تا جایی که در این رابطه پلیس خدمتگزار از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی افزود: باید هزینه ارتکاب به جرائم برای مجرمین را روز به روز افزایش دهیم بنابراین نیروی انتظامی نهاوند با آموزش کادر مجرب خود راه‌های پیشرفته مقابله با تخلفات و جرائم از جمله سرقت از مکان‌های عمومی را آموزش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند آموزش طلافروشی‌ها، مالکان کارخانجات و صنایع، دامداری‌ها در سطح روستاها و... را موجب کاهش آمار سرقت دانست و ادامه داد: در نهاوند به دلیل وجود 180 روستا، نیازمند آموزش و همکاری دهیاران، اعضای شورای اسلامی و معتمدان هستیم.

وی اضافه کرد: به زودی با ایجاد شبگرد در سطح روستاها موجب کاهش سرقت احشام و منازل به میزان قابل توجهی خواهیم شد.

نظری تأکید کرد: با تلاش مأموران انتظامی نهاوند میزان سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش یافته است و می‌توان گفت که این مهم به نتیجه نمی‌رسد مگر با دلسوزی، وجدان کاری و انضباط اجتماعی مأموران.

وی با اشاره به اینکه جرائم خشن در شش ماه امسال صد درصد کاهش داشته است، ابراز کرد: در سطح نهاوند جرائمی مانند زورگیری به کلی از بین رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیروی انتظامی را امین مردم و حافظ جان و مال و ناموس آنان خواند و اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی در جامعه این است که مردم پلیس را از خود می‌دانند.

وی در پایان سخنانش به تلاش شبانه‌روزی دشمن برای ترویج فساد و منکرات در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه داریم تا با مراقبت از خود، فرزندان و نزدیکان، آنها را از وسوسه شدن در دام شیطان بزرگ که همان برنامه‌های غرب است دور کنیم.

دیدگاه شما