تازه های سایت

کد مطلب: 10435
6. خرداد 1392 - 9:43
پایگاه خبری گرو :با حضور فرمانده سپاه استان همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو :در این مراسم که مجتبی مولوی فرماندار سرهنگ خراسانی فرمانده سپاه نهاوند حضور داشتند سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین همدان به عنوان سخنران همایش مطالبی را عنوان کرد .

فرمانده سپاه استان گفت :اطاعت از ولایت فقیه در این برهه حساس توجیه مردم برای حضور حماسی در انتخابات است و باید همه برای شرکت در انتخابات توجیه شوند تا حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود واین توجیه کردن وظیفه فرماندهان و بسیجیان است.وی گفت :  مردم ما مردم با فرهنگ و فهیمی هستند و باید برای آنها ضرورت حضور در انتخابات را تبیین کرد .

وی گفت : امریکا و قدرت های استکباری در پی تبلیغات وسیع بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تا انتخابات را کم رنگ جلوه دهند وهمواره به وسیله رسانه ها و بنگاه های سخن پرانی به شایعه سازی وایجاد تردید و تخریب مسئولان پرداخته اند تا مردم را برای حضور درانتخابات دلسرد کنند ولی مردم با بصیرت ایران در روز 24 خرداد تودهنی محکمی بر دهان آنها خواهند زد .

وی افزود : ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و با حضور در انتخابات روح امام (ره) و شهدا شاد خواهند شد و به فرمان مقام معظم رهبریلبیکی دیگر خواهیم گفت چون شهدا به فرمان امام خمینی (ره ) لبیک گفتند و حماسه های فراموش نشدنی مانند حماسه آزاد سازی خرمشهر را خلق کردند چون مهمترین شاخصه شهدا اطاعت از ولایت بود و ما هم با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر خواهیم آفرید .  

وی در پایان گفت :شاخص های انتخاب اصلح که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد این است که حافظ منافع نظام اسلامی باشد خدمت گذار باشد اعنتماد به نفس داشته باشد دشمن از آمدن او خوشحال نشود ،شجاع و مقاوم باشد درد مردم را حس کرده باشد با کفایت باشد و شور داشته باشد و از همه مهمتر مطیع فرمان رهبر باشد .

دیدگاه شما