تازه های سایت

کد مطلب: 23386
20. تير 1394 - 10:57
شهردار نهاوند گفت: عملیات تعریض و بازگشایی معبر کنارگذر مسیل نهاوند با تخریب 5 پلاک زمین آغاز شد.
آغاز تملک، تعریض و اجرای معبر کنارگذر مسیل نهاوند

شاهین فرجی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در راستای لزوم توسعه معابر، رفع مشکل و موانع ترافیکی شهر نهاوند به‌ویژه خیابان حافظ و محدوده مرکزی شهر، پروژه تملک، تعریض و بازگشایی معبر 12 متری حدفاصل دانشگاه دولتی حاج حشمت و پل مدرس آغاز شد.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود در بافت شهری به‌ویژه در خیابان حافظ، شهرداری و شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتند تا در سال جاری نسبت به اجرای پروژه معبر 12 متری اقدام و بر این اساس اعتباری بالغ بریک میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که این پروژه در حال حاضر به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری با جدیت در دست اجراست.

شهردار نهاوند افزود: یکی از رویکردهای شهرداری نهاوند گسترش شبکه معابر شهری از طریق افزایش ظرفیت معابر و اصلاح شبکه معابر است که این هدف با اجرای پروژه‌های ترافیکی در شهر تا میزان قابل‌توجهی محقق شده است و بر همین اساس تاکنون اقدامات مناسبی نیز در سطح شهر انجام‌شده و یا در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به تملک 5 پلاک در فاز نخست این پروژه افزود: برابر خط پروژه تعریف‌شده برخی از املاک اشخاص حقیقی و حقوقی در طرح تعریض قرار دارند که جهت تملک آن توافقات لازم با مالکین انجام‌شده و امید است عموم شهروندان در اجرای پروژه مذکور همکاری لازم را به عمل‌آورند.

فرجی فر اظهار داشت: عدم وجود پارکینگ عمومی  و وجود بافت‌های فرسوده در قسمت مرکزی و قدیمی شهر نهاوند از جمله عوامل ایجاد ترافیک در سطح شهر نهاوند هستند؛ بنابراین باید طرح هایی اجرا شود که از بار ترافیکی مرکز شهر نهاوند بکاهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما