تازه های سایت

کد مطلب: 34737
9. بهمن 1396 - 7:57
پیکر مطهر شهید احمد شوهانی که روز گذشته در درگیری با گروهک داعش در منطقه مرزی ازگله استان کرمانشاه به شهادت رسیده بود در میان استقبال پرشور مسئولان و مردم وارد نهاوند شد و مراسم وداع با این شهید عزیز نیز در مسجد شهید حیدری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آیین استقبال از شهید پاسدار احمد شوهانی از میدان 15 خرداد آغاز و با استقبال مردم پس از عبور از خیابان های شهر، به محل مسجد شهید حیدری نهاوند انتقال داده شد.

فرمانده سپاه نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت شهدا برنامه ریزی های لازم برای استقبال و تشییع پیکر پاک این شهید به عمل آمده است و  بعد از نماز مغرب و عشا آیین وداع با پیکر این شهید والا مقام در حسینیه شهید حیدری برگزار شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید احمد شوهانی دوشنبه ساعت 9 صبح از درب سپاه این شهرستان برگزار و تا چهار راه معلم ادامه می یابد که پس از نماز، پیکر شهید به زادگاهش شهر برزول منتقل و در آنجا به خاک سپرده می شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید روز دوشنبه بعد ازظهر از ساعت 14 در مهدیه شهر برزول با حضور مسئولان و مردم شهرستان برگزار می شود.

سرگرد پاسدار شهید احمد شوهانی از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه 7 بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.

این شهید والا مقام سابقه چهار بار حضور در سوریه برای مبارزه با داعش و دفاع از حرم آل الله را داشته و به تازگی مسئولیت محور نیروها در منطقه مرزی ازگله را عهده دار بود.

شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس 854 شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما