تازه های سایت

کد مطلب: 34698
6. بهمن 1396 - 15:18
امام‌جمعه نهاوند گفت: ایام دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی است که در این ایام باید پیشرفت های نظام اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن با جنگ سخت به مقابله با انقلاب آمد که شکست خورد و ما پیروز شدیم و الآن با جنگ نرم واردشده است که در این راه باید با آگاهی بخشی به نسل جوان در مقابل آن‌ها بایستیم.

وی بابیان اینکه در جنگ نرم باید مراقب نسل جوان باشیم و خانواده‌ها را از خطرات جنگ نرم آگاه کنیم، اظهار داشت: باید مراقب فضای مجازی باشیم که بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است و خیلی از خانواده‌ها به خاطر همین فضای مجازی زندگی آن‌ها از بین رفته است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شایعات، دروغ‌های بزرگ و شبهه افکنی از ابزارهای جنگ نرم است و با این کارمی خواهد جوانان را بی‌هویت کند و شبهه در ذهن آن‌ها ایجاد کند که باید در این راه مراقبت شود.

وی در ادامه گفت: خود آمریکایی‌ها داعش را به وجود آورده‌اند ولی الآن به بهانه اینکه ممکن است داعش دوباره فعالیت کند در سوریه و منطقه حضور دارند.

مغیثی افزود: واقعاً جای تعجب است که این‌ها خودشان داعش و تکفیری‌ها را به وجود آوردند و به جان مردم منطقه انداختند و کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند و در مقابل هم اعلام می‌کنند که مدافع حقوق بشر هستند.

وی بیان داشت: هدف آمریکا از به وجود آوردن داعش ضربه زدن به جبهه مقاومت و درنهایت کشاندن جنگ به داخل کشور بود که با حضور به‌موقع و با شجاعت مدافعان حرم و ایران اسلامی در این امر ناکام ماندند.

مغیثی عنوان کرد: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و آن‌ها دشمن اصلی ملت ایران هستند که اقدامات خصمانه آن‌ها بر ضد مردم ایران نشان‌دهنده این دشمنی است بنابراین نباید به این دشمن حیله‌گر اعتماد کرد چون دل بستن به آمریکایی‌ها خسارت محض است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: خدمت هرچه بیشتر مسئولان به مردم و رفع مشکلات مردم از مطالبات رهبر انقلاب است و همچنین باید خدمات نظام به مردم گفته شود که ایام پیروزی انقلاب فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما