تازه های سایت

کد مطلب: 34610
2. بهمن 1396 - 9:07
در پنجمین جشنواره «جایزه علمی شهید تهرانی مقدم» دانشجوی نخبه نهاوندی موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پنجمین جشنواره و جایزه علمی شهید تهرانی‌مقدم از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی تهران بزرگ برگزار شد.

این جشنواره به‌منظور تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی در بنیاد نخبگان استان تهران از سال 92 باهدف شناسایی ظرفیت‌های علمی بسیج فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

به‌منظور تقویت فعالیت علمی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی بسیجیان جشنواره جهادگران علمی بسیج با عنوان "جایزه علمی شهید تهرانی مقدم " برگزار شد و یک دانش جوی نهاوندی موفق شد در این جشنواره عنوان برتر را کسب کند.

در مراسم اختتامیه پنجمین دوره این جشنواره که با حضور رئیس خانه نخبگان تهران، مسئول سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج تهران بزرگ در بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد، دکتر فرامرز محمدی پویا دانشجوی نهاوندی و دانش‌آموخته دکترای رشته علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی موفق به کسب عنوان دانشجوی برتر در بین کلیه دانشجویان دانشگاه‌های تهران شد.

 

 

ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران بسیجی برتر از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر، تقویت روحیه خودباوری علمی به‌ویژه در بین بسیجیان فرهیخته و تجلیل، تشویق و ترغیب بسیجیان دانشور ازجمله اهداف برگزاری جشنواره علمی جایزه شهید تهرانی مقدم است.

در جشنواره جایزه علمی شهید تهرانی مقدم در بخش‌های استاد، دانشجو، دانش‌آموز، یک منتخب المپیادهای علمی، سه مخترع برتر، یک پایان‌نامه محصول محور برتر، یک شرکت دانش‌بنیان و یک ایده برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی نفرات برتر معرفی می‌شوند.

 

1533753

 

لازم به یادآوری است که فرامرز محمدی پویا نخبه بسیجی و نهاوندی و دانشجوی دکتری تخصصی رشته علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی در سال گذشته نیز در جشنواره نخبگان بسیجی استان تهران به‌عنوان رتبه برتر گروه علوم انسانی دانشگاه‌های تهران بزرگ انتخاب شد و از وی به‌عنوان دانشجوی نخبه بسیجی تجلیل شد.

وی در سال 94 نیز به‌عنوان دانشجوی نمونه بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ انتخاب‌شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

تبریک به ایشان و همه نخبگان نهاوند عزیز

دیدگاه شما