تازه های سایت

کد مطلب: 34578
29. دى 1396 - 15:58
کارشناس مسائل سیاسی گفت: 29 دی به عنوان روز پیروزی جبهه مقاومت و نماد ایستادگی در مقابل صهیونیستها است.

احمد جانجان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دشمن صهیونیستی که هیچگاه فکر شکست از جبهه مقاومت را در ذهن خود متصور نبود در عملیاتی موسوم به سرب گداخته در سال 87 با هدف نابودی و تضعیف جریان مقاومت به نوار غزه حمله کرد.

وی اظهار داشت: در این عملیات صهیونیستها در روز 7 دی سال 87 به نواز غزه حمله کردند و در طول مدت عملیات چند هزار نفر را زخمی و حدود 1500 نفر را شهید کردند ولی بعد از 22 روز در حالی که به اهدافشان نرسیدند و با مقاومت مردم غزه مفتضحانه از نوار غزه خارج شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: بعد از این جنگ 22 روزه، 29 دی ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده است تا فریاد مظلومیت مردم غزه در سایه سکوت رسانه های خارجی باشد.

وی بیان کرد: جنگ 22 روزه نشان داد که تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی مقاومت و ایستادگی در برار آنها است و هرگونه طرح سازشکارانه با شکست مواجه خواهد شد. چون هرچه در مقابل دشمن کوتاه بیایند دشمن به تجاوز ادامه می دهد.

جانجان گفت: در جنگ 22 روزه هیمنه پوشالی صهیونیستها که با هدف نابودی مقاومت فلسطین این جنگ را شروع کرده بودند فرو ریخت و محور مقاومت شکستی دیگر با صهیونیستها وارد کرد.

وی ادامه داد: به خاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان روز 29 دی ماه با نام روز ملی غزه نام‌گذاری شده است تا فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

این کارشناس مسائل سیاسی افرود: در ابتدای این تجاوز صهیونیتها اعلام کرده بودند که ظرف چند روز کار محور مقاومت را یک سده خواهند کرد و لی دی میدان عمل بعد از 22 روز مجبور به عقب نشینی از غزه شدند و طمع تلخ شکست را از مقاومت فلسطین چشیدند.

وی اظهار داشت: بعد از این جنگ و شکست مفتضحانه صهیونیستها، جبهه مقاومت با تقویت خود هراس در دل صهیونیتها انداخته است و در حالی که در جنگ غزه آنها می خواستند مقاومت را ضعیف کنند ولی عملا بعد از جنگ مقاومت نه تنها تضعیف نشد بلکه قدرتمند تر شد.

جانجان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز همواره یاور مظلومان بوده است و در کنار مبت فلسطین بر ضد صهیونیستها ایستاده است و تا ازادی قدس شریف از پای نخواهد نشست.

وی بیان کرد: در این جنگ نابرابر، بیش از 1450 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 5 هزار نفر نیز زخمی شدند. ولی فلسطینیان با مقاومت توانستند دشمن را از خاک غزه بیرون کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: صهیونیستها هرگز فکر نمی کردند که از حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در طول سال های اخیر اینگونه شکست بخورند و امروز قدرت محور مقاومت به حدی رسیده است که صهیونیستها جرئا اجرای هیچ طرح جنگی را ندارند پون می داند با پپاسخ محکم مقاومت مواجه می شوند.

جانجان گفت: آمریکایی ها و صهیونیستها وقتی که دیدند از این جنگ ها سودی نصیبشان نمی شود به فکر تجهیز تکفیری ها و ایجاد داعش افتادند ولی با حضور به موقع محور مقاومت در این نقشه هم شکست خوردند ولی بازهم انها به دنبال توطئه هستند تا امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما