تازه های سایت

کد مطلب: 34552
28. دى 1396 - 18:39
وزیر اطلاعات گفت: در مقابل ملت ایران که روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ترس از خدا و نهادینه شدن فرهنگ شهادت؛ دشمنان، دیکتاتورها و ظالمان را خلع سلاح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در یادواره شهدای روحانی نهاوند در مصلا نماز جمعه این شهرستان گفت: برای من یک آرزو بود که در شهر نهاوند، شهر اساتید بزرگوارم شهید قدوسی و شهید حیدری و شهر شهیدان گروه انقلابی ابوذر حضور پیدا کنم که امروز این آرزو برآورده شد.

وی اظهار کرد: ملتی که شهادت دارد عزتش بیمه‌شده است؛ چون ترس یک ملت از مرگ باعث ذلت آن ملت می‌شود و در این شرایط ظالمان بر انها مسلط می‌شوند و ملتی که از مرگ هراس دارد در برابر دیکتاتور ذلت پذیر خواهد بود.

حجت‌الاسلام علوی بیان داشت: اگر ملتی مانند ایران اسلامی از مرگ نترسد و مرگ را عبور از یک موجودیت و ورود به یک موجودیت دائمی بداند در این شرایط حتی اگر دیکتاتورها و ظالمان هم مردم را از مرگ بترسانند آن ملت دیگر ترسی ندارد و در مقابل دشمنان خواهد ایستاد همان‌گونه که ملت ایران در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی افزود: شهادت‌طلبی ملت ایران قدرت سلطه‌طلبی را از امریکا گرفته است و این شهادت‌طلبی است که داغ به ذلت کشاندن ایران را بر دل دشمنان گذاشته است و ملت ایران در مقابل دشمنان صف واحد تشکیل داده‌اند.

وزیر اطلاعات افزود: راز و رمز پیروزی ملت ایران ترسیدن از خدا و نترسیدن از مرگ است و این نترسیدن از مرگ باعث ناامید شدن دشمنان شده است.

وی بیان داشت: ملت ایران از مرگ هراسی ندارد و در این شرایط اگر دشمنان این ملت را تهدید کنند، این ملت بر روی مرگ لبخند می‌زند و هراسی ندارد مانند دوران دفاع مقدس که این‌گونه بود.

علوی گفت: انسان ذلیل چیزی برای زندگی ندارد و مرده است و اما کسی که از مرگ هراس ندارد، حتی اگر در زیرخاک باشد باعزت مرده است و برای همیشه جاودانه وزنده است؛ مانند امام حسین (ع) که شهادت را برگزید و جاودانه شد.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: دین اسلام و ذلت پذیری باهم جور نیستند و به همین دلیل بود که امام حسین (ع) شهادت را پذیرفت و زیر بار ذلت دشمن نرفت و جاودانه شد.

وی بیان داشت: ملت ایران با شهادت‌طلبی از مرگ هراس ندارد و احساس مرگ در نزد این مردم شیرین‌تر از عسل است و ملتی که این‌گونه روحیه‌ای دارد تهدید بر آن اثر ندارد.

علوی بابیان اینکه اسلام ذلت را برای امت اسلامی نمی‌پسندد، گفت: در مقابل ملت ایران که روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز فرهنگ شهادت‌طلبی در ملت ایران نهادینه‌شده است.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام روح شهادت‌طلبی را در بین مردم ایران اسلامی ایجاد و تقویت کرد و امام خمینی (ره) هم روح کربلا و فرهنگ شهادت را در بین مردم زنده کرد.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: هرچه داریم از فرهنگ شهادت و از ایثارگری شهدای عزیزمان است و بعد از انقلاب دشمنان می‌خواستند با کشتن مردم و روحانیون اراده ملت ایران را از بین ببرند که در این شرایط امام عزیز امت فرمودند؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما حاکم باشد دشمنان ما نمی‌توانند هیچ کاری کنند، گفت: درود می‌فرستیم بر مردم  انقلابی و شهیدپرور نهاوند که  ذره‌ای از حمایت و حراست از انقلاب تزلزل از خودتان نشان ندادید.

علوی گفت: هرگاه و هرکجا نسیم ناملایمی وزید مردم  با حضورشان آن را متوقف کردند و نشان دادند که بهار انقلاب  در نهاوند خزان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما