تازه های سایت

کد مطلب: 34460
23. دى 1396 - 7:36
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: برای بارش‌های فصل زمستان ازلحاظ نیروی انسانی و تجهیزات تمهیدات خوبی در نظر گرفته‌شده است تا بتوان بهتر به شهروندان خدمات‌رسانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری نهاوند گفت: شهرداری نهاوند برای روزهای بحرانی آمادگی لازم را دارد تا با مدیریت، شرایط عادی را در سطح شهر حفظ کند.

وی اظهار داشت: ستاد مدیریت عملیات زمستانی از دستگاه‌های مختلفی هستند که آمادگی کامل را برای مقابله با بحران در فصل سرد زمستان رادارند.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: برف‌روبی، لایروبی جوی آب‌ها و نمک‌پاشی پس از بارش برف تمهیداتی است که این شهرداری برای فصل سرد سال در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به بارش‌ها و افت دما برنامه‌ریزی می‌کند، بیان کرد: تلاش می‌شود بحرانی‌ترین حالت در نظر گرفته‌شده و برای این شرایط برنامه‌ریزی شود.

زمانیان بابیان اینکه 12 نوع ماشین‌آلات خودرویی برای ارائه خدمات در فصل سرد زمستان در شهرداری وجود دارد، ادامه داد: این خودروها در شهرداری آماده ارائه خدمات در صورت بروز بحران است.

وی گفت: آمادگی درزمینهٔ تأمین نمک و ماسه و توزیع متوازن آن در شهر نیز انجام‌شده است.

سرپرست شهرداری نهاوند با اشاره به اینکه شهرداری با تمام توان آمادگی کامل برای مواقع بروز بحران را دارد، افزود: امید است شهروندان نهاوندی نیز با رعایت اصول شهروندی شهرداری را در این راستا یاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه مخازنی در سطح شهر هم چون سال‌های گذشته تعبیه‌شده و در آن بسته‌های ماسه و نمک پیش‌بینی‌شده است، بیان کرد: تعداد کارکنان شهرداری نیز کافی بوده و فعالیت مستمر در شهردارند.

زمانیان با اشاره به اینکه گاهی شاهد آن هستیم که شهروندان به دلیل عجله و عوامل دیگر اقدام به فعالیت و استفاده از نمک‌های تعبیه‌شده در این مخازن می‌کنند، گفت: این اقدام موجب می‌شود، برخی خیابان‌های اصلی از حیث انتفاع خارج‌شده و فرآیند بازگشایی آن به تأخیر افتد.

وی در پایان گفت: ماسه و نمک به خیابان‌ها و جدول‌ها آسیب وارد کرده و موجب کاهش عمر آن می‌شود و باید از استفاده بیش‌ازحد آن خودداری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما