تازه های سایت

کد مطلب: 34433
21. دى 1396 - 8:16
فرماندار نهاوند گفت: پروژه‌های نمیه کاره نهاوند باید به بخش خصوصی واگذار شوند تا هرچه سریعتر این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند که  در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: 13 هزار پروژه‌ نمیه کاره در بخش دولتی در کل کشور وجود دارد که دولت با اعتبارات محدودی که دارد نمی‌تواند این پروژه‌های نیمه‌کاره را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

وی تصریح کرد: دولت اعتبارات را به پروژه‌های اولویت‌دار اختصاص داده و تنها راه و چاره برای اتمام و تکمیل پروژه‌های نمیه کاره این است که این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند.

حمیدوند افزود: در شهرستان نهاوند نیز چندین پروژه نیمه کاره وجود دارد که این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و از مسئولان ادارات تقاضا داریم که تا قبل از فرا رسیدن ایام دهه فجر این پروژه‌ها را اعلام و معرفی کنند که این پروژه‌ها در دستور کار واگذاری به بخش خصوصی قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: از دستگا‌ه‌ها و ادارات شهرستان تقاضا داریم که در این مدت کوتاه باقی‌مانده تلاش کنند و شرایط و مقدمات لازم را برای اتمام پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام خود فراهم کنند تا این پروژه‌ها در ایام دهه فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری شوند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: پروژه‌هایی که به خاطر مشکلات کوچک آماده بهره‌برداری در ایام دهه فجر نشوند برای من غیر قابل پذیرش نیست و مدیران ادارات موظف هستند که مشکلات پروژه‌های در دست اقدام خود را به فرمانداری  اعلام کنند و از شهرداری‌های نیز تقاضا داریم که مجوز‌های لازم را برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بدهند.

حمیدوند اظهار داشت: یکی از سالن‌های ورزشی در شهرک شهید حیدری نهاوند در دولت دوره قبل افتتاح شده اما تاکنون این سالن به بهره‌برداری نرسیده که باید با مدیری که در این حوزه کوتاهی کرده است برخورد جدی شود زیرا یک پروژه نباید به خاطر مشکلات کوچک بدون استفاده رها شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات و نارسایی‌هایی در جامعه وجود دارد که مطالبات مردمی است و البته این مطلبات حق مردم است و این نشان می‌دهد که دولت فعالیت‌ها و عملکردش را به خوبی رسانه‌ای نکرده است.

فرماندار نهاوند افزود: دولت فعالیت‌ها و اقدامات قابل توجهی انجام داده است که این فعالیت‌ها با تلاش‌های زیادی به دست آمده است اما عده‌ای سعی می‌کنند که با رقابت‌ها و درگیری‌های سیاسی این خدمات و تلاش‌ها را زیر سوال ببرند.

حمیدوند عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی در کشور ما به دست آمده است و خدمات قابل توجهی از قبیل آب، برق، گاز، جاده‌ها،  بهداشت و غیره حتی در دور افتاده‌ترین نقاط روستایی ایجاد شده است که در ایام الله دهه فجر همه این خدمات و تلاش‌ها باید به نحو مطلوب بازگو شوند.

خدمات نظام انقلاب اسلامی به نحو احسن بازگو نشده است

امام جمعه شهر گیان نیز در ادامه این جلسه گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به قبل از انقلاب خدمات چشمگیر و قابل توجهی انجام شده است که متأسفانه این خدمات به نحو احسن بازگو نمی‌‌شوند.

حجت‌الاسلام امیدی اظهار داشت: اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان هر کدام که به روی کار می‌آیند یکدیگر را تخریب می‌کنند و عملکرد یکدیگر را سیاه نمایی می‌کنند و این حق الناس است.

وی تصریح کرد: مردم فکر می‌کنند که دولت خدماتی ارائه نمی‌دهد و با این گرانی و این شرایط کسی نمی‌داند که چه کارها و خدماتی ارائه شده است و شاید سیاسی شدن کار یکی از علت‌هایی است که مانع آگاهی مردم شده است.

امیدی افزود: اخیرا گرانی‌ها باعث آوردن مردم به خیابان‌ها شد و این به خاطر این بود که مسئولان در ارائه گزارش برخی بخش‌ها به مردم کوتاهی کردند و آگاهی لازم را به مردم نداند.

امام جمعه شهر گیان عنوان کرد: امیدورایم که همه مسئولان در ارائه عملکرد به مردم و آگاهی آن‌ها نسبت به خدمات دولت و نظام کوتاهی نکنند و با جناح و حزب بازی دلیل تخریب همدیگر نشوند و خدمات نظام را ضایع نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما