تازه های سایت

کد مطلب: 34257
9. دى 1396 - 14:19
امام‌جمعه نهاوند گفت: در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی اگر به‌فرمان ولایت‌فقیه عمل کنیم موفق می‌شویم همان‌طور که مردم در 9 دی با بصیرت و اطاعت از ولی‌فقیه طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع پرشور حاضران در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلا نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: در قضایای روزهای اخیر نیز مشاهده کردید که آمریکا از این افراد ناآگاه حمایت کرد درصورتی‌که امریکا دشمن ملت ایران است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمن در حال فتنه است و باید مراقب باشیم، امروز آمریکا در حال برنامه‌ریزی و ایجاد فتنه است بنابراین باید با بصیرت و آگاهانه اقدام کنیم.

مغیثی گفت: امروز بصیرت یعنی رفتن به سمت ولایت‌فقیه و اطاعت از فرامین ایشان است چون در طول سال‌های انقلاب اسلامی هموار اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و امام راحل نسخه پیروزی‌بخش ملت ایران بوده است.

وی بیان داشت: در ۸ سال دفاع مقدس بر اساس اعتقاد به ولایت‌فقیه بود که توانستیم موفق شویم و امروز نیز اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم و فتنه‌ها را پشت سر بگذاریم باید از رهبری تبعیت کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در سال ۸۸ با اطاعت از ولایت‌فقیه توانستیم فتنه را از بین ببریم و حضور با بصیرت مردم در 9 دی فتنه گران را رسوا کرد و حامیان غربی و آمریکایی آن‌ها را ناامید کرد.

وی اظهار داشت: در برخی از شهرها به دعوت عوامل دشمن تجمعاتی بوده است که حضور مردم در مراسم 9 دی نشان می‌دهد که تا چه اندازه پایبند به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

مغیثی گفت: این عوامل ناآگاه و مزدور دشمن بدانند که پاسخ مردم به آن‌ها و حماسه حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی به این خیانت پاسخ محکم‌تری از ۹ دی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما