تازه های سایت

کد مطلب: 34250
8. دى 1396 - 14:28
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه به‌یادماندنی 9 دی امروز در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

 سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مردم ایران اسلامی در 9 دی 88 حماسه‌ای به‌یادماندنی خلق کردند و دشمنان ملت ایران و فتنه گران را ناامید و ناکام کردند.

وی اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی وقتی‌که دیدند فتنه گران ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذارند و به مقدسات و عاشورای حسینی اهانت کردند؛ دیگر نتوانستند تحمل کنند و بصیرت انقلابی خود را در 9 دی به همگان نشان دادند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: 9 دی سال 88 به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است که بیانگر بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که بعد از 8 ماه فتنه‌گری فتنه گران امیدوار شده بودند به هم تبریک می‌گفتند ولی حضور مردم درصحنه و تدابیر عالمانه و آگاهانه رهبر معظم انقلاب آن‌ها را ناامید کرد.

کریمی گفت: مردم در 9 دی نشان دادند تا چه اندازه به ارزش‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند و وقتی‌که دیدند انقلاب به حضور آن‌ها درصحنه نیاز دارد با حضوری آگاهانه حماسه بی‌نظیر 9 دی را خلق کردند.

وی بیان داشت: به‌پاس حضور مردم در 9 دی و به‌منظور بزرگداشت این روز تاریخی در شهرستان نهاوند نیز هم‌زمان با سراسر کشور مراسم این روز به‌یادماندنی در نهاوند نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم با حضور امت ولایی و شهیدپرور نهاوند در صبح روز شنبه از ساعت 9 صبح در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام /

دیدگاه‌ها

جناب سرهنگ دوست داریم

دیدگاه شما