تازه های سایت

کد مطلب: 34228
7. دى 1396 - 21:13
امام‌جمعه نهاوند گفت: در فتنه 88 آمریکا و اروپا به هم تبریک گفتند ولی مردم در 9 دی با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، فتنه گران را رسوا و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با طراحی گسترده در سال 88 قصد داشتند با ایجاد آشوب و فتنه، انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که رهبری معظم انقلاب نیز فرمودند گناه بزرگ فتنه گران این بود که نظام اسلامی را به چالش کشیدند و به‌نظام و مسئولان اتهام‌های ناروا زدند و جمهوری اسلامی را به تقلب متهم کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در شرایط فتنه 88 آمریکا و اروپا به هم تبریک گفتند و رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد کار انقلاب اسلامی تمام‌شده است ولی از بصیرت مردم ایران اسلامی اطلاع نداشتند.

وی بیان داشت: فتنه 88 نظام اسلامی را تا پرتگاه سقوط پیش برد ولی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور با بصیرت مردم درصحنه، فتنه گران رسوا شدند و طومار انها درهم‌پیچیده شد.

مغیثی بیان داشت: فتنه گران 8 ماه کشور را دچار بحران کردند و خسارت‌های زیادی را به مردم و بیت‌المال زدند ولی در 9 دی با حضور گسترده مردم در خیابان‌ها بساط فتنه گران جمع شد.

وی عنوان کرد: در 9 دی مردم انقلابی ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت مثال‌زدنی باهدف حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در حمایت از مقام معظم رهبری به میدان آمدند و حماسه‌ای فراموش‌نشدنی خلق کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند روز 9 دی در تاریخ ماند و به‌عنوان یکی از روزهای حماسی مردم ایران در تاریخ ثبت شد.

وی گفت: به اعتقاد دوست و دشمن مواضع حکیمانه و تدابیر رهبر معظم انقلاب و اطاعت مردم از ولی‌فقیه باعث خلق حماسه مردمی 9 دی شد.

مغیثی اظهار داشت: امروز نیز دشمن از توطئه دست نمی‌کشد و برای غلبه بر توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن باید گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب باشیم و به فرامین ایشان عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما