تازه های سایت

کد مطلب: 33813
11. آذر 1396 - 7:44
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: بسیجیان همدان عهده‌دار بازسازی ۳۱ روستای مناطق زلزله‌زده شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی بقایی در نخستین جشنواره منادیان فرهنگ بسیج استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت‌های فرهنگی بی‌نظیر و کم‌نظیری دارد، اظهار داشت: اما به این استعداد در استان همدان کمتر توجه شده است.

وی با بیان اینکه انتخاب برنامه‌های بسیج در سال 96 بومی و توسط مسئولان استان تعیین‌شده است، افزود: پیشنهاد شد تا برای استفاده از این فرصت و با گرد هم آوردن فعالان حوزه بسیج از آن‌ها تجلیل و تقدیر به عمل آید.

بقایی با تأکید بر اینکه جشنواره منادیان فرهنگ بسیج استان همدان در 8 رشته کار خود را شروع کرد، تصریح کرد: مقرر شد که منادیان فرهنگ در سطح حوزه، پایگاه و محلات شناسایی شوند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه جشنواره منادیان فرهنگ در استان همدان در 7 رشته برگزار شد، گفت: جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان در بخش‌های اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، تشکلات و شبکه‌سازی، روشنگری و بصیرت افزایی، هنری و ادبی، بین‌الملل و مؤسسات مردم‌نهاد برگزار شد.

بقایی با بیان اینکه امروز از 90 از برگزیدگان 7 رشته جشنواره منادیان فرهنگ تجلیل می‌شود، عنوان کرد: این افراد 71 نفر آقا و 19 نفر خانم و 75 نفر برگزیده شهرستانی و 15 نفر برگزیده استانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در بخش بین‌الملل در استان همدان ضعیف عمل کردیم، تأکید کرد: حوزه‌های شبکه‌سازی و تشکیلات نیز از جمله بخش‌هایی بود که در ان قوی عمل نکردیم.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه‌های استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی استان همدان خوش درخشید، عنوان کرد: ظرفیت‌های استان همدان بسیار زیاد از که این ظرفیت‌ها باید مورد استفاده قرار گیرد.

بقایی با بیان اینکه زمانی که در کشور هیچ‌گونه کار تشکیلاتی انجام نمی‌شد در نهاوند در سال 1341 گروه انقلابی شکل گرفت، ابراز کرد: در آن زمان اقدامات تشکیلاتی در استان انجام می‌شد که امروز نیز باید چنین اقداماتی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه همدان مهد علما و عرفای کم‌نظیری است که این خود ظرفیت محسوب می‌شود، اظهار داشت: باید این ظرفیت‌ها را قدر دانست.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به تنفیذ مقام معظم رهبری از 4 کتاب استان همدان تأکید کرد: بسیج باید در راستای خلق چنین آثاری غوغا کند.

بقایی با بیان اینکه استان همدان دارالمونین بود و به فرموده مقام معظم رهبری دارالمجاهدین نیز نام‌گذاری شد، تأکید کرد: همدان در حوزه خادمی از زائران اربعین اباعبدالله(ع) نیز خوش درخشید و با برپایی 45 موکب پذیرای 2 میلیون 600 هزار نفر زائر بود.

وی با تأکید بر اینکه همدان در دفاع از حرم آل الله نیز خوش درخشیده است، ابراز کرد: بانوی انقلابی که در کتاب مقام معظم رهبری اسم ایشان ذکر شده است مرحومه مرضیه دباغ بانوی انقلابی همدانی است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه مجاهد انقلابی سرلشگر حاج حسین همدانی از دیگر افتخارات استان است، گفت: جوان انقلابی شهید مصطفی احمدی روشن، مجاهد انقلابی شهید قهاری سعید از دیگر افتخارات استان همدان محسوب می‌شوند.

بقایی با بیان اینکه بسیجیان استان همدان عهده‌دار بازسازی منازل مسکونی 31 روستای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شده‌اند، گفت: ظرفیت‌های استان همدان بی‌نظیر است.

وی با تأکید بر اینکه از امروز به فکر منادیان فرهنگی سال 97 باشیم و همه استعدادها در بسیج به کار گرفته شود، افزود: اگر مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار می‌دهند به این دلیل است که قرارگاه نداریم امیدواریم روزی گزارش شود که اولین قرارگاه در سطح کشور استان همدان و به همت بسیجیان تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما