تازه های سایت

کد مطلب: 33781
8. آذر 1396 - 9:14
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 300 میلیون تومان زکات در شهرستان نهاوند جمع‌آوری‌شده است که نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا ملکی در ستاد زکات شهرستان نهاوند گفت: پرداخت زکات یکی از اموراتی است که باید بافرهنگ سازی مردم را نسبت به این واجب دینی تشویق کرد تا برکات پرداخت زکات به خود مردم برگردد.

وی اظهار داشت: مردم مؤمن شهرستان نهاوند امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در پرداخت زکات با توجه به اقدامات و برنامه‌هایی که انجام‌شده است، موفق‌تر بوده‌اند.

مدیر کمیته امداد نهاوند افزود: با توجه به مصارف زکات و توجه به این مورد که با پرداخت زکات بسیاری از پروژه‌ها و مشکلات مردم حل می‌شود، مردم نسبت به پرداخت زکات اقدام می‌کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان نهاوند مبلغ 300 میلیون تومان زکات جمع‌آوری‌شده است که نسبت به 8 ماهه سال گذشته دو برابر شده است.

ملکی گفت: این افزایش پرداخت زکات نشان‌دهنده توجه مردم نهاوند به پرداخت زکات است و امیدواریم که این پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه داشته باشد.

مدیر کمیته امداد نهاوند افزود: در جمع‌آوری زکات نقش روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و عاملان جمع‌آوری زکات در مناطق مختلف شهری و روستایی بسیار مؤثر است.

وی بیان داشت: تعداد عاملان افتخاری برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات و ترغیب مردم و کشاورزان برای انجام این فریضه 98 نفر بوده است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در این راه تلاش کردند.

ملکی گفت: همچنین در این مدت و در مناسبت‌های مختلف مذهبی با مشارکت 200 مبلغ اعزامی به مناطق مختلف نهاوند زکات مردم جمع‌آوری‌شده است.

وی ادامه داد: تشویق مؤدیان و پرداخت‌کنندگان زکات راهکار مناسبی برای ایجاد انگیزه در پرداخت زکات است به همین منظور با حدود 500 نفر دیدار چهره به چهره جهت ترغیب به پرداخت زکات انجام‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما