تازه های سایت

کد مطلب: 33707
3. آذر 1396 - 13:29
فرمانده سپاه استان همدان گفت: با تدابیر عالمانه رهبر انقلاب و با مجاهدت رزمندگان اسلام جلوی توطئه داعش در عراق و سوریه گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا ابعاد مختلف تفکر بسیجی تبیین شود و پیشرفت‌های این نیروی مردمی اعلام شود.

وی اظهار داشت: باتدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج، این نیروی مخلص منشأ ثمرات فراوانی برای انقلاب اسلامی‌شده است و هر جا که نیاز بوده باقدرت و صلابت این نیرو واردشده و همیشه موفق بوده است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: شور و شوق نیروهای باایمان بسیجی برای خدمت به مردم و ایستادن در مقابل دشمنان و استکبار جهانی در سایه اجرای فرامین مقام معظم رهبری ازجمله ویژگی‌هایی است که نیروی بسیج را عزیز ملت ایران کرده است.

وی بیان داشت: پیشرفت‌های بسیجیان و ولایتمدار بودن این نیرو برای دشمنان انقلاب اسلامی قابل‌هضم نیست به همین دلیل استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به بسیج و انقلاب اسلامی است.

مجیدی گفت: جبهه استکبار بعد از حوادث 11 سپتامبر برای ضربه زدن به اسلام، گروهک‌های تکفیری و افراطی را ایجاد و تجهیز کردند و در مرحله اول می‌خواستند تا عراق و سوریه را اشغال کنند.

وی ادامه داد: هدف نهایی آن‌ها از ایجاد تکفیری‌ها ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود و سعی داشتن جنگ را به مرزهای کشور ما بکشانند و ضربه خود را بزنند.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: به حمدالله با تدابیر عالمانه و آگاهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت، جلوی تکفیری‌ها در عراق و سوریه گرفته شد و آن‌ها به اهداف شومشان نرسیدند.

وی عنوان کرد: فرزندان غیور ایران اسلامی نیز به‌عنوان مدافعان حرم به همراه رزمندگان جبهه مقاومت تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان دادند و با وعده سردار سلیمانی داعش و تکفیری‌ها در عراق و سوریه نابود شدند.

مجیدی گفت: طراحان و ایجادکنندگان داعش فکر این را هم نمی‌کردند که این گروه‌های تروریستی از بین بروند چون برای حیات این گروه حدود 30 سال را در نظر گرفته بودند که در این نقشه هم شکست خوردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سایر اقدامات بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش بسیجیان در سراسر استان گشت‌های محله محور فعال خواهند شد و اردوهای جهادی هم همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: در بحث‌های فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی نیز بسیج کارهای خوبی انجام داده است و امروز هم با حضور مسئولان نهاوند چندین جهیزیه که توسط خواهران بسیجی جمع‌آوری‌شده بود به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

وی گفت: در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان نهاوند نیز کارهای خوبی انجام‌شده است و قرارگاه محرومیت‌زدایی در دهستان خزل شرقی مستقرشده است و کارهای ابتدایی را شروع کرده است.

مجیدی در پایان گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر هم در نهاوند طراح کرامت در حال اجرا است که تاکنون حدود 180 نفر در رابطه با این طرح از مصرف مواد مخدر پاک‌شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما