تازه های سایت

کد مطلب: 33424
13. آبان 1396 - 11:55
امام‌جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان روز 13 آبان گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند امریکا سردمدار استکبار جهانی و شیطان بزرگ است و در برابر چنین دشمنی نباید هیچ‌گاه سلاح مبارزه را زمین بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع پرشور راهپیمایان روز 13 آبان در شهرستان نهاوند گفت: ملت قهرمان ایران در طول نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در مقابل استکبار جهانی و سردمدار آن‌ها یعنی آمریکا ایستاده است.

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی هیچ‌وقت تمام نمی‌شود چون آن‌ها از ملت ایران ضربه خوردند که نمونه اخیر آن شکست‌های پی‌درپی گروهک‌های توریستی تحت حمایت آن‌ها از جبهه مقاومت است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درحالی‌که آمریکایی‌ها به‌ظاهر از ایران رفته بودند ولی سفارت آمریکا به محلی برای جاسوسی و توطئه برعلیه انقلاب تبدیل‌شده بود.

وی عنوان کرد: بعدازاینکه دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند امام این واقعه را انقلاب دوم نامیدند که نشان می‌دهد این اتفاق چقدر مهم بوده است.

مغیثی گفت: امروز که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده که یادآور سه واقعه تاریخی و مهم است؛ اولین حادثه در این روز مربوط به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، تظاهرات اعتراضی دانش آموزان در سال 57 علیه رژیم ستم‌شاهی دومین حادثه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام در این روز به‌عنوان سومین حادثه مهم است که استکبارستیزی ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: استکبارستیزی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این مورد و شناخت دشمن بسیار تأکیددارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز کار حسینی ایستادگی در برابر آمریکا و استکبار است چون آن‌ها با دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی مشکل‌دارند.

وی اظهار داشت: بهترین شعار برای این روز مرگ بر آمریکا است چون همان‌طور که رهبری معظم انقلاب در دیدار بادانش آموزان فرمودند دشمن اصلی و خبیث ملت ایران آمریکا است.

مغیثی گفت: اگر ما فریاد مرگ بر آمریکا سر داده‌ایم این فریادمان انزجار از سیاست‌ها و ظلم و استکبار آمریکا است و در این شعار با مردم آمریکا کاری نداریم و این موضوعی است که رهبر انقلاب بارها در سخنان خود نیز بیان کردند.

وی افزود: همیشه باید مراقب نیرنگ‌ها و توطئه‌های آمریکا باشیم چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و از عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی هراس دارند و عصبانی هستند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند نسل جوان خوش استعداد، بی‌تردید ایران اسلامی را با عبور از موانع و سختی‌ها به نقطه مطلوب خواهد رساند که تحقق این هدف نیازمند شناخت دشمن اصلی و خبیث ملت ایران یعنی امریکا، علم‌آموزی و کار و تلاش و تقویت ارتباط با پروردگار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما