تازه های سایت

کد مطلب: 33395
11. آبان 1396 - 14:27
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ملت ایران اسلامی همواره در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب نشان داده‌اند که در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار می‌ایستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جمع روحانیون و اعضای پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده‌اند.

وی اظهار داشت: به یاری خدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و به پشتوانه حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب، دشمنان همواره ناامید شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: ملت همیشه درصحنه ایران همواره آمریکا را سردمدار استکبار جهانی می‌داند و در مقابل توطئه‌های های آن‌ها باقدرت ایستادگی می‌کند.

وی عنوان کرد: روز 13 آبان با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صحنه دیگری از اعلام انزجار مردم ایران در مقابل سیاست‌های استکباری خواهد بود.

کریمی گفت: در روز 13 آبان سال 58 دانشجویان انقلابی، سفارت آمریکا در تهران را که به محلی برای جاسوسی تبدیل‌شده بود را تسخیر کردند و امام خمینی (ره) از این حادثه مهم به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند.

وی اظهار داشت: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در این روز در سال 43 و شهادت تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون در سال 57 از دیگر وقایع این روز است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این وقایع نشان می‌دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و به‌عنوان سردمدار استکبار جهانی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد.

وی افزود: در سال‌های بعد از انقلاب مردم ایران باروحیه استکبارستیز خود شکست‌های تلخی را به آمریکایی‌ها وارد کردند و دلیل عصبانیت مقامات آمریکایی هم به همین علت است.

کریمی بیان داشت: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی است و چون ذات آن‌ها دشمنی با انقلاب اسلامی است؛ همواره توطئه می‌کنند.

وی بابیان اینکه باید مراقب نقشه‌های آن‌ها باشیم، گفت: باید با تکیه‌بر توان جوانان این مرزوبوم و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری راه عزتمند انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور نهاوند روز شنبه هم‌زمان با سراسر کشور با شعارهای "مرگ بر آمریکا " یک‌بار دیگر از سیاست‌های آمریکایی‌ها اعلام انزجار می‌کنند و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما