تازه های سایت

کد مطلب: 33358
10. آبان 1396 - 10:04
نماینده نهاوند در مجلس به عنوان رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس از محل آتش‌سوزی چاه نفت شماره 147 "رگ سفید " بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات برای مهار آتش‌سوزی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس و رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس با حضور در محل آتش‌سوزی چاه نفتی " رگ سفید " از نزدیک روند مهار آتش و اقدامات انجام‌شده برای مهار این آتش‌سوزی را مشاهده کرد.

در این بازدید پاک‌نژاد معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران، عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سپهری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منطقه عملیاتی رگ سفید که چاه در حال حفاری آن دچار حریق شده بود حضور یافتند.

بهرام نیا در جلسه‌ای که در محل بروز حادثه تشکیل شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ صنعت نفت بابت این حادثه و ابراز تأسف و همدردی عمیق با خانواده دو عزیز ازدست‌رفته، تسریع در عملیات مهار آتش که دارای ابعاد بین‌المللی ازلحاظ داشتن بنیه فنی و تخصصی دراین‌ارتباط است را خواستار شد.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران با تمام توان و بسیج امکانات و توانایی‌ها با در نظر گرفتن کلیه جوانب فوران و آتش‌سوزی ایجادشده را کنترل و در انجام امور تسریع کنند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با این کار ضمن نشان دادن توانایی‌های فنی متخصصان داخلی در عرصه بین‌المللی از هدرروی منابع نفت و گاز در اثر این حریق جلوگیری می‌شود.

انفجار و آتش‌سوزی در چاه نفتی میدان رگ سفید که موجب آتش گرفتن دکل حفاری ۹۵ فتح‌شده بود، منجر به کشته شدن دو نفر شد و هنوز بعد از گذشت چندین ساعت آتش در محل حادثه زبانه می‌کشد.

 

1452447

1452439

1452442

1452445

1452446

1452444

انتهای پیام/

دیدگاه شما