تازه های سایت

کد مطلب: 33322
8. آبان 1396 - 15:26
امام‌جمعه نهاوند در یادواره شهدای دانش‌آموز نهاوند گفت: هدف دشمن از جنگ نرم بی‌هویت کردن جوانان و هدف قرار دادن عقاید و ارزش‌های نسل جوان جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 114 شهید دانش‌آموز نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعدازاینکه در جنگ مستقیم و نظامی نتوانستند ملت ایران اسلامی را تسلیم کنند امروز با جنگ نرم و فرهنگی درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند بر روی نسل جوان جامعه هدف‌گذاری کرده‌اند و در این جنگ می‌خواهند جوانان را نسبت به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌توجه کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این برنامه‌ریزی‌ها وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند چون امروزه جبهه استکبار با در دست داشتن فناوری‌های گسترده طراحی‌های گسترده‌ای انجام داده است و باید در این راه هوشیار باشیم.

وی بیان داشت: نسل جوان ما در دوران دفاع مقدس مانند شهید حسین فهمیده با بصیرت و درک درست از موقعیت؛ درراه انقلاب اسلامی به شهادت رسید و ما امروز باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم ونام و یاد شهیدان معزز انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و به راه آن‌ها ادامه بدهیم.

مغیثی گفت: فضای مجازی امروز خطر بسیار بزرگی است که اگر از آن به‌خوبی استفاده نشود مشکلات زیادی را برای نسل جوان به وجود می‌آورد و جوانان دانش‌آموزان را باید در برابر تهدیدهای نرم دشمن در این زمینه آگاه و مصون کنیم.

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم درصدد بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است و عقاید و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: شهید حسین فهمیده در عین اینکه سن و سالی نداشت با گذشتن از جان خود درس بزرگی به همه ما داد و ما امروز باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد شهیدان عزیز کشورمان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را بافرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی بیشتر آشنا کند.

کریمی گفت: باید مراقب نیرنگ‌ها و تحرکات دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم دشمن باشیم چون اگر در این راه غفلت کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما