تازه های سایت

کد مطلب: 33175
30. مهر 1396 - 8:47
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: یکی از دندان‌پزشکان خیر ایرانی‌الاصل که در خارج کشور سکونت دارد به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم شهرستان نهاوند پرداخت.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان توسط دندان‌پزشک خیر به محرومان و نیازمندان روستاهای بخش خزل نهاوند ارائه شد.

وی اظهار داشت: این خدمات رایگان توسط دکتر خالق یزدی دندان‌پزشک خیر مقیم خارج از کشور در سطح مناطق محروم و روستاهای بخش خزل شهرستان نهاوند به مدت 10 روز صبح و عصر ارائه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این دندان‌پزشک خیر با مراجعه به مدارس روستاهای محروم با آموزش و شناسایی دانش آموزان نیازمند آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل می‌کرد.

وی بیان داشت: پس از انتقال این افراد به مرکز خدمات جامع سلامت شهر فیروزان، وی تمامی خدمات دندانپزشکی موردنیاز شامل‌ترمیم، کشیدن و فیشورسیلانت را به‌صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌کرد.

دارابی گفت: در این طرح خیرخواهانه به مدت 10 روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهر فیروزان به 400 نفر از دانش آموزان روستاهای محروم خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

*** عکس ها از روابط عمومی شبکه بهداشت نهاوند

1440474

1440471

انتهای پیام/

دیدگاه شما