تازه های سایت

کد مطلب: 32981
17. مهر 1396 - 7:31
در دیدار نماینده نهاوند در مجلس به همراه فرماندار با رئیس بنیاد مسکن کشور درمجموع 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در قالب قیر یارانه‌ای و اعتبار نقدی برای شهرستان نهاوند جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس به همراه کریم حمیدوند فرماندار و ظفری مدیرکل بنیاد مسکن کشور با رئیس و معاون بنیاد مسکن کشور دیدار کردند و پیرامون مشکلات شهر نهاوند بحث و رایزنی کردند.

در این جلسه پیرو پیگیری‌های قبلی نماینده نهاوند مشکلات بهسازی روستاهای شهرستان موردبررسی قرار گرفت و در این جلسه نماینده و فرماندار در خصوص مشکلات و موارد حل این موانع صحبت کردند.

حسن بهرام نیا در مورد نتیجه این جلسه اظهار داشت: موضوع این جلسه پیگیری و حل مشکلات بهسازی روستاهای شهرستان نهاوند بود.

وی گفت: نتیجه این جلسه جذب مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان نهاوند بود که در قالب 2 میلیارد تومان قیر یارانه‌ای و 500 میلیون تومان به‌صورت اعتبار نقدی برای شهرستان جذب شد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: امیدواریم با پیگیری این موضوع توسط مسئولین شهرستان می‌توان شاهد تسریع در بهسازی روستاهای شهرستان و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی بود.

در این دیدار حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: شهرستان نهاوند بیش از 169 روستا با بیش از 85 هزار نفر جمعیت روستایی دارد که 62 روستای شهرستان جمعیتی بالغ‌بر 25 هزار نفر در مناطق کمتر توسعه‌یافته ساکن هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون 22 روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت و بهسازی گردیده و برای تداوم عملیات عمرانی و ادامه کار و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام روستاهای شهرستان نیاز به تخصیص 7 هزار تن قیر یارانه‌ای دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما