تازه های سایت

کد مطلب: 32807
5. مهر 1396 - 8:36
همزمان با هفته دفاع مقدس و در گرامیداشت این هفته مسئولان نهاوند از جمله فرماندار و فرمانده سپاه از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه غیر انتفاعی امید نهاوند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی فرماندار وفرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند از نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه غیر انتفاعی”امید” بازدید کردند.

 فرماندار نهاوند در این بازدید اظهار کرد: دانشگاه غیر انتفاعی”امید” بر اساس رسالت خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در قالب کتاب، پوستر و نمادهای دفاع مقدس کرده است.

کریم حمیدوند مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به نمایش در آوردن ایثار و از خودگذشتگی‌شان عنوان کرد و افزود: امیدواریم که همه ما بتوانیم گفتار و اعمال شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همواره بدانیم که امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا کمتر از شهادت نیست. 

فرمانده سپاه نهاوند نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه سعی کرده اند تداعی کننده گوشه ای از حال و هوای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، دانشجویان و شهروندان باشند.

سرهنگ کامران کریمی گفت: هر تلاشی در مسیر شناساندن چهره شهدا و آشنایی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت گامی در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

این نمایشگاه ، به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه غیر انتفاعی “امید”در قالب پوستر، کتاب، نمادهای دفاع مقدس بر پا شده است. مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به نمایش درآوردن ایثار و از خود گذشتگی دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما