تازه های سایت

کد مطلب: 32789
4. مهر 1396 - 12:39
امام‌جمعه نهاوند گفت: طرح همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق یقیناً یک طرح صهیونیستی برای تأمین منافع این رژیم نامشروع است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی برای منطقه خاورمیانه گفت: در رأس همه طرح‌ها و نقشه‌های ضد مسلمانان رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی سال‌هاست که به فکر ایجاد خاورمیانه جدید است که در این طرح رژیم صهیونیستی محور باشد و امنیت این رژیم نامشروع تأمین شود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: طرح همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق یک طرح آمریکایی و صهیونیستی است که همه کشورهای منطقه آن را محکوم کردند ولی رژیم صهیونیستی حامی این همه‌پرسی است.

وی بیان داشت: هدف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه تفرقه در بین مسلمانان و حمایت و پشتیبانی از گروهک‌های تکفیری برای ضربه زدن به دین اسلام است تا بتوانند منافع خود را در منطقه حفظ کنند.

مغیثی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا باهدف ایجاد خاورمیانه جدید گروه‌های تکفیری مانند داعش و النصره را به وجود آوردند ولی به یاری خداوند تا امروز نتوانستند به اهداف شومشان برسند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حمایت‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: با این همه‌پرسی در شمال عراق یک منطقه بحران و درگیری به وجود می‌آید.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به کشورهای مسلمان و مردم منطقه هستند و هرروز با نقشه‌های جدید وارد میدان می‌شوند که باید ملت‌های منطقه با حفظ وحدت نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنند.

مغیثی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با به جان هم انداختن ملت‌های منطقه علاوه بر تأمین امنیت صهیونیست‌ها بتوانند سلاح‌های خود را به فروش برسانند.

وی در پایان اظهار داشت: محرک همه اتفاقات و درگیری‌هایی که در خاورمیانه رخ می‌دهد آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما