تازه های سایت

کد مطلب: 32705
30. شهريور 1396 - 14:41
اعضای سرباز نهاوندی نیروی انتظامی که در اثر يک حادثه دچار مرگ مغزي شده بود با ايثار خانواده وي به پنج نفر اهدا و زندگي دوباره اي به آنان بخشيد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر آمده است: سرباز متوفي رضا قياسوند که در يگان ويژه فرماندهي انتظامي استان همدان مشغول به خدمت بوده است حدود يک ماه قبل در اثر يک حادثه دچار ضربه مغزي و در نتيجه به کما مي رود.

  پس از انتقال وی به يکي از بيمارستان هاي تهران، تلاش پزشکان براي احياء زندگي وي نتيجه بخش نبوده و براساس نظر تخصصي پزشکان معالج اعلام مي شود که اين جوان دچار مرگ مغزي و زندگي نباتي شده است.

پس از بروز اين شرايط خانواده سرباز متوفي که از مرگ مغزي فرزند خود به شدت متالم بودند در يک اقدام شايسته وخداپسندانه با اهداي اعضاي فرزند خود به بيماران نيازمند دريافت عضو موافقت کرد که اين ايثار بي نظير در نهايت حيات دوباره اي به پنج بيمار نيازمند بخشيد.

گفتني است مراسم ترحيم سرباز متوفي رضا قياسوند روز گذشته با حضور خيل عظيمي از اقشار مختلف و مسئولين شهرستان نهاوند همچنين فرمانده وکارکنان انتظامي اين شهرستان در زادگاه وي واقع در روستاي علمدار شهرستان نهاوند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما