تازه های سایت

کد مطلب: 32671
28. شهريور 1396 - 9:49
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: در کنار اجرای طرح‌های شهری نیاز است اجرای طرح‌هایی با عنوان طرح‌های توسعه‌ای نیز مدنظر مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه‌های سطح شهر گفت: شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد در بین مردم از راهکارهای جذب درآمد است که توصیه می‌شود ازاین‌پس واحدهایی که با محاسبات درآمدی سروکار دارند، فرمول‌های محاسباتی و دستورالعمل‌های مالی را به‌صورت شفاف در معرض دید مردم قرار دهند تا شهروندان از وضعیت پرداخت‌های خود باخبر باشند.

وی راهکارهای افزایش درآمد را کاهش هزینه‌ها، پرداخت بدهی‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق مالی و بر اساس بودجه مصوب عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای جذب منابع مالی و سرمایه‌گذاری، تشکیل کمیته‌های تخصصی درآمدی و تعیین و شناسایی منابع درآمدی پایدار از دیگر راه‌های کسب درآمد است.

سرپرست شهرداری نهاوند گفت: خدمت‌رسانی به مردم و توسعه خدمات شهری و عمرانی از مهم‌ترین وظایف شهرداری نهاوند محسوب می‌شود که باید تلاش کنیم در این جهت حرکت کنیم.

زمانیان افزود: با این کار ضمن رضایت‌مندی شهروندان به جایگاه ایده آلی در این زمینه دست پیدا کنیم که باعث خدمت بیشتر به مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه‌ها در بحث درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود بلکه ما از طریق گسترش اقدامات در حوزه‌های عمران، خدمات شهری، فضای سبز و ارائه خدمات فرهنگی مانند جشن‌های نشاط و شهروندی در محلات مختلف و بوستان‌ها می‌توانیم رضایت مردم را کسب کنیم.

سرپرست شهرداری نهاوند گفت: باید با رفتار عالمانه و آگاهانه شهروندان را در پیشرفت کارها سهیم نماییم که به‌وسیله پرداخت به‌موقع عوارض از سوی آن‌ها در عمران و آبادانی شهر گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما