تازه های سایت

کد مطلب: 32595
23. شهريور 1396 - 20:29
هیئت‌داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان که به میزبانی نهاوند برگزار شد با آرای خود نفرات برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف را معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور مسئولان استانی و محلی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد و نفرات برتر جوایز و تندیس جشنواره را از دست مسئولان دریافت کردند.

بنا بر اعلام رامتین خدا پناهی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و یکی از داوران این جشنواره در بخش‌های مختلف افراد زیر به‌عنوان برتر انتخاب شدند و دو اثر به‌عنوان نماینده استان همدان به جشنواره منطقه‌ای اعزام شدند.

در بخش بروشور این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمدرضا صفی و پویان شهبازی به طراحان پوستر نمایش "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از نهاوند اهدا شد.

در بخش گریم ملیکا گل میرزایی طراح گریم نمایش "آیین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " از شهرستان تویسرکان اهدا شد.

در بخش طراحی لباس مرجان مهرمنش از همدان لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کرد.

در بخش موسیقی حسین درویشی، محمد نیکو منش و فرزاد ظاهری گروه موسیقی نمایش "آیین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " از شهرستان تویسرکان به‌عنوان گروه برتر انتخاب شدند.

در بخش طراحی صحنه هیئت‌داوران دو انتخاب داشت که به محمدرضا زهاب از همدان برای طراحی صحنه نمایش "روبان‌های مشکی را از گوشه قاب عکس‌ها بردار " و خانم پگاه شمس برای نمایش "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از شهرستان نهاوند اهدا شد.

 هیئت‌داوران در بخش کار گروهی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به گروه بازیگران نمایش "آیین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " از تویسرکان اهدا کرد.

در بخش بازیگری کودک و نوجوان زهرا سلگی بازیگر خردسال نهاوندی برای نمایش "دریازدگی " و عطیه کریمی دیگر بازیگر این نمایش و مهشید صارمی بازیگر نمایش "نقش پیچک در چشم‌انداز ایوان " از ملایر جوایز خود را دریافت کردند.

در بخش بازیگری زن لوح تقدیر، به همراه تندیس و جایزه نقدی به مانا پور اسد بازیگر نمایش "اکبث " از همدان و طیبه طالبی قانع برای بازی در نمایش "برف زمین را گرم می‌کند " از شهرستان بهار اهدا شد.

در بخش بهترین بازیگر زن هیئت‌داوران برای رتبه سوم این بخش لوح تقدیر و هدیه نقدی را به زینب دارایی برای بازی در نمایش "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از نهاوند اهدا کرد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم بازیگری زن نیز به خانم فروزان حسینی برای بازی در نمایش "نقش پیچک در چشم‌انداز ایوان " از ملایر اهدا شد.

هیئت‌داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای رتبه نخست بازیگری زن را به‌صورت مشترک به خانم‌ها نفیسه صالحی و باران عرفانی برای بازی در نمایش "اعترافاتی درباره زنان "از همدان اهدا کرد.

در بخش بازیگری مرد رتبه سوم به مسعود رضی بازیگر دو نمایش "دریازدگی " و "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از نهاوند اهدا شد.

 رتبه دوم بازیگری مرد هم مشترکا به زهیر کزازی برای نمایش "نقش پیچک در چشم‌انداز ایوان " از ملایر و مصطفی قربانی بازیگر نمایش "برف زمین را گرم می‌کند " از شهرستان بهار اهدا شد.

رتبه اول بازیگری مرد هم به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محمدمهدی کلهری بازیگر نمایش "اعترافاتی درباره زنان " از شهر همدان اهدا شد.

در بخش کارگردانی لوح تقدیر هیئت‌داوران مشترکا به کیان مرادی و مسعود رضی کارگردانان نمایش "دریازدگی " از نهاوند رسید.

رتبه سوم کارگردانی نیز به اتابک مهراد کارگردان نمایش "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از شهرستان نهاوند رسید و رتبه دوم بخش کارگردانی نیز به مزدک مهیمنی کارگردان "نمایش اعترافاتی درباره زنان " از شهر همدان رسید.

رتبه اول کارگردانی بارأی هیئت‌داوران به سجاد طهماسبی کارگردان نمایش "آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " از شهرستان تویسرکان اهدا شد.

در بخش نویسندگی رتبه سوم به مهدی شادمانی روشن از شهر همدان برای نویسندگی نمایش "روبان‌های مشکی را از گوشهٔ قاب عکس‌ها بردار " رسید و رتبه دوم مشترک به روح‌الله صالحی برای نمایش "اکبث " از همدان و اتابک مهراد برای نمایش "مجلس شاه کشی به روایت عکاس‌باشی " از نهاوند رسید.

رتبه اول نویسنده متن بارأی هیئت‌داوران به سجاد طهماسبی نویسنده نمایش "آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " از شهرستان تویسرکان اهدا شد.

هیئت‌داوران پس از بحث و بررسی و دقت نظر و جمع‌بندی امتیازات تمامی گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره دو نمایش "آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی " به نویسندگی سجاد طهماسبی از تویسرکان و نمایش "اعترافاتی درباره زنان " به نویسندگی محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان را بدون اولویت جهت شرکت در مرحله بعدی جشنواره به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد.

داوری این دوره از جشنواره بر عهده شامل عطاالله کوپال، رامتین خدا پناهی و علی ایزدی بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما