تازه های سایت

کد مطلب: 32488
16. شهريور 1396 - 8:20
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف یک محموله قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف یک محموله قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان در نهاوند خبر داد.

وی اظهار داشت: عوامل بخش انتظامی خزل در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا، در محورهای مواصلاتی نسبت به ایست بازرسی مقطعی با هماهنگی مقام قضایی اقدام کردند.

وی افزود: ماموران حین ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو نیسان سایپای آبی رنگ را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۲۹ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، یخچال، چرخ گوشت و وسایل برقی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شده است، اظهار داشت: نقش مشارکت مردم در تولید امنیت و اثر بخشی آن در این راستا بی بدیل بوده و شهروندان باید نسبت به موضوعات پیرامون خود حساسیت بیشتری داشته و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما