تازه های سایت

کد مطلب: 32394
11. شهريور 1396 - 8:36
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در حکمی سرپرست بیمارستان تازه افتتاح‌شده شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پس از افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند توسط وزیر بهداشت در روزهای گذشته، با حکم رئیس شبکه بهداشت نهاوند سرپرست این بیمارستان منصوب شد.

مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در حکمی حمیدرضا سیف را به‌عنوان سرپرست بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی و به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست مدیریت بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منصوب می‌شوید؛ امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و بهره‌گیری از خرد جمعی در پیشبرد اهداف عالیه مجموعه کوشا باشید.

حمیدرضا سیف در سابقه خود دو دوره مدیریت بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند به مدت چهار سال، رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند به مدت دو سال، معاون اجرایی و مدیر امور عمومی و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت را به عهده داشته است.

 وی همچنین مسئول امور عمومی و معاونت اداری و مالی دانشکده پیراپزشکی و پرستاری نهاوند را در کارنامه خود دارد و تا امروز نیز به مسئول تجهیز بیمارستان جدید نهاوند بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما