تازه های سایت

کد مطلب: 32332
6. شهريور 1396 - 8:32
شورای اداری بخش خزل نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و بخشدار و مدیران بخش خزل در سالن اجتماعات شهرداری فیروزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روح الله سلگی بخشدار خزل در این مراسم گفت: ۵ ماه از قبول تصدی بخشداری خزل توسط من می گذرد که در این مدت  دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با تدابیر و برنامه ریزی  منظم و با هماهنگی همه ادارات و عوامل اجرایی و نظارت به صورت سالم، دقیق و موفق برگزار شد.

وی اظهار داشت: بعد از انتخابات ضرورت داشت با مراجعه به روستاها، دیدارهای مردمی، شوراها و دهیاران سطح بخش کار مطالعاتی و نیازسنجی های لازم جهت برنامه ریزی به منظور برون رفت از مشکلات در اولویت قرار گیرد.

سلگی افزود: در طول ۵ ماه گذشته بیش از صد بار به روستاهای سطح بخش رفتیم و به صورت میدانی مشکلات روستاهای مختلف را شناسایی و رصد کردیم که نتیجه آن در کمیته های فرعی توزیع اعتبارات سال ۹۶ و در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ارائه شد تا با تخصیص اعتبار اجرای پروژه های عمران و بهسازی روستاها و طرح های اشتغال زایی و احداث زیرساخت های لازم جهت توسعه بخش خزل در دستور کار قرار داده شود.

در ادامه این جلسه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: بنده بعنوان نماینده مردم نهاوند در مجلس تا کنون همه تلاش خود را در جهت پیگیری امورات زیرساختی شهرستان بکار گرفته ام.

حسن بهرام نیا گفت: جذب اعتبارات ملی دو طرح سد گرین با کاربری استفاده زراعی و بخشی از آن برای تامین آب شرب و چهاربانده کردن جاده نهاوند- آورزمان از مهمترین پروژه های در دست اقدام می باشد.

بهرام نیا افزود: تکمیل بیمارستان جدید و راه اندازی دستگاه ام آر آی نهاوند نیز پیگیری و به نتیجه رسیده است و در خصوص منطقه خزل نیز کار محرومیت زدایی باید در همه بخش ها از جمله راهها- کشاورزی منطقه- و سرمایه گزاری جهت ایجاد اشتغال با سرعت بیشر انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما