تازه های سایت

کد مطلب: 32269
2. شهريور 1396 - 9:33
با پیگیری نماینده نهاوند در مجلس جاده گردشگری سراب گیان بهسازی و تعریض خواهد شد و عملیات ساخت و نصب دستگاه "MRI" در بیمارستان جدید این شهر با سرعت انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اعلام این خبر گفت: پیرو دیدار با آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی و طرح موضوع تعریض جاده سراب گیان به لحاظ اهمیت گردشگری و تسهیل در دسترسی به سراب گیان با دستور وزیر مبنی بر تهیه طرح و ارائه جهت اجرا، نسبت به تأمین و ابلاغ اعتبار موردنیاز اقدام شد.

وی اظهار داشت: این طرح انشا الله در طرح‌های سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد و برای رونق گردشگری در این منطقه تفریحی و طبیعی بسیار مؤثر خواهد بود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: همچنین جهت پیگیری این موضوع با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور دیداری انجام گرفت تا موضوع هرچه زودتر عملیاتی شود.

 

 

بهرام نیا گفت: در این دیدار که با حضور آقای رحمتی وزیر اسبق راه و ترابری انجام شد و در خصوص تأمین اعتبار و ابلاغ اعتبار موردنیاز جهت بهسازی و تعریض جاده سراب گیان گفت‌وگو شد.

وی اظهار داشت: همچنین برای پیگیری مواردی در خصوص بیمارستان جدید نهاوند با آقای علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی دیدار شد.

نماینده نهاوند گفت: این دیدار به‌منظور تقدیر از حسن انجام کار در آماده‌سازی و تحویل ساختمان بیمارستان جدید آیت‌الله شهید قدوسی نهاوند انجام شد و در این جلسه بر پیگیری جهت تسریع در اتمام ساخت فضای فیزیکی و جایگاه نصب دستگاه MRI""در محل بیمارستان جدید نهاوند تأکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما