تازه های سایت

کد مطلب: 32230
31. مرداد 1396 - 7:30
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کاری وزرا باید قطعا در ارتباط با بحث اشتغال، رونق اقتصادی، تأمین معیشت و رفاه مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با اولویت های وزرای انتخابی اظهار داشت:اولویت وزرا باید قطعا در ارتباط با بحث اشتغال، رونق اقتصادی، تأمین معیشت و رفاه مردم  باشد.

وی ادامه داد: از طرفی هم مسئولان باید مباحثی که مربوط به بروکراسی اداری است را بردارند.

بهرام نیا در رابطه با سرمایه گذاری برای توسعه اقتصادی باید حتما پنجره واحد مد نظر قرار گرفته شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تاکید کرد: به هر صورت به عنوان پشتیبانی اولویت همه وزرا و ما اشتغال است، اولویت دیگر در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور است که باید تیم اقتصادی تیمی فعال و همراه باشند به منظور تحول در اقتصاد کشور و به منظور ارتقا سطح در آمد مردم و معیشت بهتر آنهاست و اینها جزء الویت هایی است که ما روی آنها تاکید داریم.

وی گفت: در این چند روز به صورت بخشی وزرا آنچه که مربوط به خودشان بود ، صحبت کردند هریک متناسب  با آن حوزه کاری  خود برنامه ای دادند منتهی جمع این برنامه ها و عصاره صحبت ها بحث اشتغال، ارتقاء اقتصادی و بحث معیشت مردم بوده است.

*ضرورت ارائه تسهیلات و رفع موانع در بسیاری از ظرفیتهای بالقوه در استان همدان

بهرام نیا با اشاره به اینکه موافق وزیر صنعت و معدن بوده است ابراز داشت: بنده در ارتباط با وضعیت شهرک های صنعتی، صادرات، سرمایه گذاری بخش خصوصی، رونق بخشی به کارگاه های تولیدی و اقتصادی با وی صحبت کردم و گفتم که اینها ظرفیت های بالقوه ای هستند که بالفعل نشدند و اگر هم کارخانجاتی هم هست بخشی از آن ها تعطیل است .

وی ادامه داد: از ایشان خواستم برای این موارد ذکر شده تسهیلات داده و رفع موانع بکنند تا کارخانه ها فعال شوند و از قبل آنها تولیدات، صادرات و اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما