تازه های سایت

کد مطلب: 31775
29. تير 1396 - 12:53
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: با توجه به اینکه مسئولیت نظارت بر امور مختلف آموزشگاه از وظایف مدیران است لذا لازم است بر سامانه‌های مختلف اداری اشراف کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در جلسه با مدیران مدارس نهاوند گفت: باید برای آغاز سال تحصیلی جدید و در شأن دانش آموزان نهاوند همه تلاش کنیم و مقدمات این کار را از همین روز انجام بدهیم وجهت برنامه‌ریزی مناسب سال تحصیلی آینده اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: در این ایام همه باید سعی کنند مراحل ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس بدون هیچ مشکلی انجام شود و در این راه بر انجام همه امور بر مبنای قانون تأکید وجود دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند با تأکید بر لزوم تدوین برنامه سالانه از مدیران خواست که عمل به مر قانون را در همه برنامه‌ها در دستور کار خود قرار دهند و بر مدارس نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف برنامه پروژه مهر گفت: در طرح پروژه مهر کارهای مقدماتی برای آماده‌سازی سال تحصیلی جدید از هم‌اکنون در دستور کار قرار می‌گیرد و بر این اساس کمیته‌های کاری در سطح مدارس تشکیل و برای عوامل اجرایی نیز ابلاغ لازم صادر می‌شود.

سلگی با تأکید بر تدوین برنامه سالانه به‌صورت منسجم و جامع گفت: در تدوین برنامه جامع همه موارد به‌ویژه مسائل مالی منظور شود و در این زمینه لازم است در خصوص تأمین تجهیزات لازم نیز بررسی‌های لازم به عمل آید.

وی در ادامه بر توجیه اولیاء جهت مشارکت در امور مدرسه تأکید نمود و اظهار داشت: یکی از مواردی که لازم است از سوی مدیران به‌طورجدی مورد پیگیری قرار گیرد بحث توجیه آنان درزمینهٔ دریافت کمک‌های مالی در هنگام نام‌نویسی است زیرا عدم توجیه آنان بعضاً مشکلاتی را برای آموزش‌وپرورش به وجود می‌آورد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند از مدیران خواست با توجه به اینکه مسئولیت نظارت بر امور مختلف آموزشگاه از وظایف آنان است باید در این وظایف دقت کنند.

وی در پایان گفت: لازم است مدیران مدارس بر سامانه‌های مختلف اداری اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند در صورت نیاز به سامانه‌ها مراجعه و پاسخگوی اداره باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما