تازه های سایت

کد مطلب: 31706
25. تير 1396 - 9:06
رئیس اداره برق نهاوند گفت: یکی از کارکنان خانم شرکت توزیع برق نهاوند به دلیل رعایت عفاف و حجاب در محیط کار در این هفته مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیر دره با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هفته عفاف و حجاب در شرکت توزیع برق نهاوند گفت: در طول ین هفته برنامه‌های خوبی اجراشده است و فضاسازی مناسبی نیز در این هفته انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: حضور کارکنان این اداره در تجمع روز ملی عفاف و حجاب از دیگر اقدامات انجام‌شده است که بسیار خوب و لازم است.

رئیس شرکت توزیع برق نهاوند افزود: با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند در مراسمی از یکی از بانوان شاغل در این اداره به دلیل رعایت شئونات اسلامی و داشتن عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

 

 

وی عنوان کرد: در این مراسم از سرکار خانم حمیدی از کارکنان شرکت توزیع برق نهاوند که از طرف شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان به‌عنوان فرد شاخص درزمینهٔ رعایت عفاف و حجاب انتخاب‌شده است با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شیر دره گفت: همچنین در مراسم دیگری با اهداء لوح تقدیر از طرف رئیس عقیدتی سیاسی سپاه نهاوند، رئیس حوزه بسیج کارمندی و معاون فرماندار به سرکار خانم ملکی از کارکنان توزیع برق نهاوند به خاطر رعایت عفاف و حجاب اسلامی در محل کار تجلیل شد.

 

1338774

 

وی در پایان اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب تقدیم گل به بانوان محجبه مراجعه‌کننده به این اداره توسط مسئول حراست و فرمانده پایگاه بسیج توزیع برق نهاوند یکی دیگر از اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما