تازه های سایت

کد مطلب: 31571
17. تير 1396 - 7:45
امام‌جمعه نهاوند گفت: دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی کشورمان برخوردهای ناجوانمردانه و غیرمنطقی دولت فرانسه در برگزاری تجمع منافقان در این کشور را در مناسبات با فرانسوی‌ها لحاظ کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به تجمع اخیر منافقین در فرانسه گفت: دولت فرانسه باوجوداینکه ادعای حقوق بشری دارد ولی به این جنایتکاران ذاتی اجازه برگزاری تجمع می‌دهد.

وی اظهار داشت: منافقین یا همان داعشی های دهه 60 در فرانسه تجمع برگزار می‌کنند در حالی که این‌ها ضد حقوق بشر هستند و جنایت‌های زیادی را انجام دادند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این تجمع در حالی برگزار شد که اگر به فرانسوی‌ها گفته شود که اجازه خواهند داد که داعشی ها در پاریس تجمع داشته باشند؛ قطعاً پاسخ منفی خواهند داد.

وی بیان داشت: ذات داعش و منافقین یکی است و این دو گروه تروریستی و جنایتکار در خدمت منافع استکبار جهانی و نوکر آمریکا هستند.

مغیثی عنوان کرد: این جنایتکاران و تروریست‌ها مشکلات زیادی را برای مردم ایران اسلامی و مردم منطقه به وجود آوردند و مردم زیادی را به خاک و خون کشیدند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: دولت‌مردان و وزارت خارجه کشورمان باید این برخوردهای ناجوانمردانه و غیرمنطقی دولت فرانسه در پناه دادن به منافقین و اجازه دادن به برگزاری تجمع را در مناسبات با فرانسوی‌ها لحاظ کند.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی ما به فرانسوی‌ها بفهماند که منافقین 17 هزار بی‌گناه را در ایران اسلامی ترور کردند و امروز موردحمایت دولت فرانسه و اروپا هستند.

مغیثی ادامه داد: جنایت‌های منافقین هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود و در نزد مردم ایران آن‌ها افرادی تروریست و جنایتکار هستند که در خدمت منافع دشمنان ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به تروریست‌های داعشی و جنایت‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند، گفت: آن‌ها نیز در خدمت دشمنان ایران اسلامی هستند که بانام اسلام دست به جنایت می‌زنند و می‌خواهند چهره اسلام را در نزد جهانیان بد جلوه دهند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: ایمان و مقاومت رمز پیروزی در برابر دشمنان است و انشا الله پیروزی نصیب جبهه حق خواهد بود که این وعده خداوند است و امروز پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه نشان‌دهنده این موضوع است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما