تازه های سایت

کد مطلب: 31353
1. تير 1396 - 9:23
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور در نهاوند نیز از مقابل مسجد جوانان شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسجد جوانان نهاوند میعادگاه ملت مومن و روزه‌دار نهاوند خواهد بود و راهپیمایی روز جهانی قدس از این مکان شروع می‌شود.

مردم ولایتمدار و غیور شهرستان نهاوند همپای مردم سراسر کشور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس بار دیگر شعار آزادی قدس شریف را سر می‌دهند از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند.

مراسم روز جهانی قدس روز جمعه از ساعت 11 با تجمع در مقابل مسجد شهید حیدری (مسجد جوانان) نهاوند آغاز می‌شود و سپس با عبور راهپیمایان از میدان‌ها و خیابان‌های سطح شهر ادامه می‌یابد.

راهپیمایان روز جهانی قدس در نهاوند با عبور از خیابان ۱۷ شهریور به میدان ابوذر و سپس میدان ۲۲ بهمن می‌رسند و پس از عبور از خیابان پیروزی خود را به میدان امام خمینی (ره) و سپس به مصلا نماز جمعه می‌رسانند.

بعد از حضور مردم در مصلا مراسم اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز می‌شود و بعد از سخنرانی سخنرانان بیانیه پایانی قرائت می‌شود.

سخنران مراسم روز جهانی قدس در نهاوند حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و راهپیمایان بعد از سخنان نماینده شهر نهاوند در خطبه‌های نماز جمعه از بیانات امام‌جمعه شهر نهاوند نیز بهره‌مند می‌شوند.

علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز هم‌زمان مراسم راهپیمایی روز جانی قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما