تازه های سایت

کد مطلب: 31333
31. خرداد 1396 - 7:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جوانان در راهپیمایی روز قدس موجب رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگاریست از امام راحل(ره) که در سال 58 از همه مردم آزاداندیش جهان به ویژه مسلمین خواستند تا در قالب یک اتحاد علیه صهیونیست‌ها قیام کنند.

وی تصریح کرد: از آن سال تا کنون این خواسته امام(ره) به سرانجام رسیده و هر سال بهتر از سال گذشته این حضور و همایش بین‌المللی شکل می‌گیرد و بهترین ابزار و سازوکار برای سرکوب کردن دشمنان مسلمانان و شیعیان است.

بهرام‌نیا افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در تصمیمات و سیاستگذاری‌های دشمنان موثر است و هر چه حضور ما پررنگ‌تر و منسجم‌تر باشد، تأثیر بهتری را خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی که داعشی‌ها با حمایت آمریکا و صهیونیست مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند و حضور آمریکا در منطقه پررنگ بوده و دست به شیطنت‌هایی در کشورهای عربی می‌زند، استثمار و استعمار در دستور کارش است و قرار است شکافی بین ملل خاورمیانه ایجاد کند بنابراین می‌طلبد مردم بهتر از هر سال به صورت منسجم و با شعار واحد علیه نظام سلطه به پا خیزند.

بهرام‌نیا به حضور جوانان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: جوانان آینده‌سازان هر مملکت هستند که حضور آنها بار شور و برگرفته از اعتقادات و انرژی بالقوه‌ای است که تأثیرگذاریش بسیار زیاد است البته نباید فراموش کرد کشورهای خارجی حضور جوانان را رصد و تجزیه تحلیل می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه موجی از بیداری در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد شده است، گفت: حضور جوانان در راهپیمایی موجب رعب و وحشت بیشتر دشمنان می‌شود.

بهرام‌نیا به عملیات تروریستی اخیر داعش در تهران اشاره کرد و گفت: این امر موجب واکنش مردم شده و بدون شک حضوری بسیار بیشتر نسبت به سال‌های گذشته در روز قدس خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما