تازه های سایت

کد مطلب: 31301
29. خرداد 1396 - 9:40
فرماندار نهاوند گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه علاوه بر شهر نهاوند در بخش‌های گیان، برزول و خزل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان نهاوند در ۴ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم همیشه درصحنه شهرستان نهاوند امسال نیز در روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از اقدامات استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

فرماندار نهاوند افزود: روز جهانی قدس از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) است که در سراسر دنیا با حضور گسترده مردم در جهت همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سیاست‌های رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

حمیدوند فرماندار اظهار داشت: تفرقه‌ای که به دشمن مجال می‌دهد تفرقه داخلی است لذا حفظ وحدت از اوجب واجبات است و شرکت در راهپیمایی روز قدس دشمنان را ناکام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: به‌رسم هرساله برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در شهرستان نهاوند جلساتی برگزارشده است و تمهیداتی اندیشیده شده است.

حمیدوند گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مسیرهای راهپیمایی این روز در شهر نهاوند مشخص شد و در شهرهای گیان، فیروزان و برزول با هماهنگی بخشداران این مسیرها مشخص می‌شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: بر این اساس راهپیمایی در شهر نهاوند با تجمع از مقابل مسجد شهید حیدری از ساعت 11 آغاز می‌شود و سپس از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان پیروزی، میدان امام (ره) تا مصلای نماز جمعه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: بعد از عبور از خیابان‌های شهر نهاوند راهپیمایان در مصلا نماز جمعه این شهرستان تجمع می‌کند و از سخنرانی حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه این شهرستان استفاده می‌کنند.

حمیدوند گفت: همچنین به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود به‌طوری‌که از ساعت ۱۱ صبح و هم‌زمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: با شروع به حرکت راهپیمایان این محدودیت‌های ترافیکی در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، چهارراه ۲۲ بهمن، چهارراه هلال‌احمر و میدان امام (ره) و مصلا نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس علاوه بر شهر نهاوند در بخش‌های خزل، زرین‌دشت و گیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما